ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پای ب ام و های برقی به ایران باز می شود؛ اولین جزییات از فعالیت تسلا موتور قشم

پیش از آغاز سال جدید بود که خبری مبنی بر مجوز رسمی واردات محصولات بی ام و توسط مرکز اصناف و تجارت، سازمان صنعت و معدن و تجارت به شرکتی با نام تسلا موتور قشم ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

پیش از آغاز سال جدید بود که خبری مبنی بر مجوز رسمی واردات محصولات بی ام و توسط مرکز اصناف و تجارت، سازمان صنعت و معدن و تجارت به شرکتی با نام تسلا موتور قشم اعطا شد. در این گواهی که طرف قرارداد معامله bmw autohaus mohring ذکر شده است، مجوز واردات محصولات مختلف شرکت بی ام و به این شرکت داده شده است.

باتوجه به این که در حال حاضر پرشیا خودرو به عنوان متولی محصولات شرکت بی ام و در بازار ایران فعالیت می‌کند و طبق قوانین سازمان صنعت و معدن و تجارت خودروهای وارداتی باید توسط نمایندگی رسمی شرکت ها وارد شوند. اما حال برای یک برند دو مجوز به دو شرکت داده شده است که این دوگانگی می تواند بیش از پیش به پیچیدگی موضوع دامن بزند.

به همین دلیل شرکت تسلا موتور قشم با برگزاری یک کنفرانس خبری به اطلاع رسانی در مورد شروع و نحوه فعالیت این شرکت کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

BMW-i3-2018

در این نشست خبری با عنوان این که نمایندگی بی ام و توسط اتاق بازرگانی آلمان به این شرکت اعطا شده است و محور اصلی فعالیت های این شرکت عرضه محصولات هیبریدی و برقی بی ام و همچون i3 است. پیش از این برادر بزرگ تر این خودرو یعنی i8 در تعداد قابل توجه ای به صورت شخصی به کشور ما وارد شده بود.

این شرکت با اعلام این که بیش از دوسال مذاکره و بررسی مدارک توسط دو نهاد مرجع یعنی وزارت صنعت و اتاق بازرگانی ایران-آلمان، نمایندگی بی ام و به این شرکت واگذار شده است.

در ادامه با اعلام این مسأله که گارانتی اینترنشنال محصولات بی ام و به صورت دو ساله است. شرکت تسلا موتورز به دنبال ارائه خدمات مشابه با دیگر نمایندگی های بی ام و در کشورهای دیگر است.

این شرکت به توافقاتی با شهرداری تهران رسیده است تا سیستم شارژ سریع یونیورسال را وارد و در محل های مورد نظر تعبیه کند. در حال حاضر طبق قرار داد این شرکت با شهرداری ۳۰۰۰ پلاگ شارژ در نظر گرفته شده است.

با توجه به وضعیت نامتلاطم بازار ارز این شرکت قیمت اولین مدلی که قرار است در بازار کشور ما عرضه کند، یعنی بی ام و i3 نسخه تمام برقی ۳۸۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. در اردیبهشت ماه رونمایی اولیه از این خودرو صورت خواهد گرفت. در حال حاضر تعرفه گمرک این خودرو معادل ۵ درصد است.

BMW-i3-i8

بخش اصلی فعالیت های این شرکت ارائه خدمات به تمامی بی ام و های موجود در کشورما است که بر طبق آمار بیش از ۲۵ هزار دستگاه بی ام و در حال حاضر نیازمند خدمات هستند. به همین دلیل این شرکت با ارائه وارانتی به این محصولات به دنبال ارائه سطح جدیدی از خدمات با توجه به مدل و مسافت پیموده شده این خودرو ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • haMed
    haMed | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    یهو یادشون اومد "خودروهای بالای 40 هزار دلار"ـی که میگفتن، همون ماشینای خودشونه و خیلی شیک وارداتشون شروع شد :|

    • haMed
      haMed | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

      قیمت مدل پایه i3 از 44 هزار دلار شروع میشه ( نه 38500 دلار )

  • M Hossein
    M Hossein | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    کلا جمهوری اسلامی ایران تناقضه همه چیش!

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    ina ha hm baraye bache haye khodeshoone in mellat pool in chia ro nadaran

    • ramin 20i
      ramin 20i | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

      دقیقا.. کار آقازاده هاست... مردم که همچین پول هایی ندارن برن نمایندگی بزنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی