ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینسپایرون 
تکنولوژی

دل از سری جدید کامپیوترهای یکپارچه و لپ تاپ های Alienware رونمایی کرد

کمپانی دل اخیرا از سری جدید محصولات خود رونمایی کرده که شامل کامپیوترهای یکپارچه، لپ تاپ های گیمینگ سری G و خانواده Alienware می شود. نسل جدید کامپیوترهای یکپارچه این کمپانی آنقدر ارتقا پیدا کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

کمپانی دل اخیرا از سری جدید محصولات خود رونمایی کرده که شامل کامپیوترهای یکپارچه، لپ تاپ های گیمینگ سری G و خانواده Alienware می شود.

نسل جدید کامپیوترهای یکپارچه این کمپانی آنقدر ارتقا پیدا کرده که می تواند طرفداران کامپیوترهای دسکتاپ معمولی را هم به استفاده از این محصولات متقاعد کند.

سری جدید کامپیوترهای یکپارچه اینسپایرون 24 5000 و اینسپایرون 27 7000 به ترتیب از نمایشگرهای 23.8 اینچی با رزولوشن 1080p و 27 اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR بهره می برند. هردو مدل بر پایه زیبایی شناسی لپتاپ های XPS طراحی شده و خطوط ساده، کیس های متالیک و نمایشگر با حداقل حاشیه آنها چشم نواز است.اینسپایرون 

این دو دستگاه از نسل هشتم پردازنده های اینتل بهره برده و امکان سفارش آنها با 32 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی انویدیا GTX 1050 با توان لازم برای اجرای اغلب بازی های با رزولوشن 1080p، فراهم شده است.

برخلاف مدل های دیگر دل وبکم این کامپیوترها در نمایشگر تعبیه نشده و برای اطمینان از حفظ حریم شخصی می توان آن را پنهان کرد.

اینسپایرون 24 5000 از امروز و با قیمت 850 دلار عرضه شده در حالی که اینسپایرون 27 7000 از ماه آتی و در ازای 1000 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اینسپایرون این کمپانی نسل جدید Alienware های 15 و 17 را به پردازنده  Core i9 سری K مجهز کرده که امکان اورکلاک آن نیز وجود دارد. از سوی دیگر می توانید این محصولات را با قوی ترین پردازشگرهای گرافیکی موجود در بازار، از جمله انویدیا GTX 1080 همراه کنید.Alienware نمایشگرهای این محصولات با رزولوشن های 1080p و 4K عرضه شده و به لطف فناوری G SYNC انویدیا تجربه ای روان از پردازش گرافیکی را برای کاربر فراهم خواهد کرد.Alienware

این محصولات در حال حاضر آماده عرضه هستند و کمپانی سازنده برای Alienware 15 برچسب قیمتی 1400 دلاری و برای Alienware 17 بهای 1550 دلاری را در نظر گرفته و از ماه آینده پیکربندی های متنوع تری از آنها را روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی