ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ال جی تایید کرد: G7 ThinQ اواخر اردیبهشت از راه می رسد [به روز رسانی: معرفی در 12 اردیبهشت]

پیش از این شایعاتی به گوش می رسید که احتمالاً ال جی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را اواخر فروردین ۹۷ رونمایی کند، اما حالا بالاخره شرکت کره ای به رسانه های این کشور اعلام ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۷

پیش از این شایعاتی به گوش می رسید که احتمالاً ال جی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را اواخر فروردین ۹۷ رونمایی کند، اما حالا بالاخره شرکت کره ای به رسانه های این کشور اعلام کرده که پرچمدار بعدی به شکل رسمی اوایل اردیبهشت ماه معرفی می شود. این محصول از یک هفته بعد از رونمایی قابل پیش خرید است و اواخر اردیبهشت در فروشگاه ها عرضه می شود.

هنوز مشخص نیست که پرچمدار جدید ال جی G7 نام دارد یا چیز دیگری، اما در هر حال احتمال می رود این تلفن هوشمند اولین موبایل مجهز به صفحه نمایش M-LCD باشد. در این فناوری علاوه بر پیکسل های معمول قرمز، سبز و آبی، یک پیکسل سفید رنگ هم وجود دارد که مقدار روشنایی صفحه نمایش را افزایش می دهد، در حالی که این فناوری نسبت به LCD تا ۳۵ درصد مصرف انرژی کمتری دارد.

هزینه تولید این نوع پنل هم از OLED کمتر است، اما انتظار می رود آنقدر کیفیت بالایی داشته باشد که باعث شده شرکت کره ای آن را برای رقابت با آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) و گلکسی اس ۹ (بررسی دیجیاتو) انتخاب کند. بر همین اساس انتظار می رود پرچمدار کره ای با هزینه کمتری نسبت به رقبای گران قیمت خود قابل خرید باشد.

اگر شایعات اخیر حقیقت داشته باشند، پرچمدار بعدی اولین تلفن هوشمند بازار با دوربین دوگانه و ضریب دیافراگم اف ۱.۵ خواهد بود. در این تلفن هوشمند هم شاهد بریدگی صفحه نمایش خواهیم بود و از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این محصول ضمناً به قابلیت های هوشمند مشابه محصولات خانواده ThinQ مجهز است، بر همین اساس نام G7 ThinQ گزینه ای محتمل خواهد بود، هرچند همه این اطلاعات تخمینی هستند و برای مشخص شدن ویژگی های دقیق پرچمدار بعدی ال جی باید کمتر از یکماه دیگر منتظر بمانیم.

 

به روز رسانی:

به گزارش وبسایت اِنگجت، ال جی در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک و در 13 اردیبهشت در سئول کره جنوبی از موبایل G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد. بر اساس اعلام رسمی ال جی این تلفن هوشمند (مشابه با سایر گجت های سری ThinQ این کمپانی) از قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود. همچنین ساعاتی قبل رندرهای مطبوعاتی از موبایل مورد بحث منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    دوست عزیز یه جور گفتی افتضاح انگار دو تا وی ۳۰ داری اما بنده در کنگره تهران یوسف اباد فروشگاه گلد یه نمونشو از نزدیک دیدم که فقط لمسش کردم و بعد بردنش یک غول تمام و کمال بود دوربینش هم بسیار عالی

  • mahdi
    mahdi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    میترکونه

  • farzad je
    farzad je | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    v30 که هم سرعتش از بقیه کمتر بود هم دوربینش که افتضاح کامل بود

مطالب پیشنهادی