ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

کلونی دیگر از اسنپ‌چت؛ اینستاگرام قابلیت Nametag را آزمایش می‌کند

اینستاگرام این روزها برای انتشار قابلیتی آماده می‌شود که مثل استوری و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، مستقیما از اپلیکیشن اسنپ‌چت الگوبرداری شده است. این قابلیت که Nametags نام دارد، قرار است قابلیتی مشابه QR Code ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۴

اینستاگرام این روزها برای انتشار قابلیتی آماده می‌شود که مثل استوری و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، مستقیما از اپلیکیشن اسنپ‌چت الگوبرداری شده است. این قابلیت که Nametags نام دارد، قرار است قابلیتی مشابه QR Code های اسنپ‌چت را به شبکه اجتماعی محبوب بیاورد.

به لطف نیم‌تگ‌ دیگر نیازی نیست که برای دنبال کردن افراد در اینستاگرام با نام کاربری به دنبال‌شان بگردید. بلکه می‌توانید نیم‌تگ هر فرد را با دوربین استوری اسکن کنید تا بلافاصله شاهد ظاهر شدن پروفایل او باشید.

در واقع هدف از ارائه قابلیت نیم‌تگ نه تنها تسهیل دنبال کردن افراد بوده، بلکه اینستاگرام با این ویژگی راهی پیش پای کاربران گذاشته که بتوانند پروفایل‌های خود را از روش‌های بصری هم تبلیغ کنند. با این حساب ویژگی مذکور برای کسب و کارها و سلبریتی‌ها که روی بنرهای تبلیغاتی و کاتالوگ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌تواند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود.

یکی از مقامات اینستاگرام در گفتگو با وبسایت تک‌کرانچ از تست این قابلیت در اپلیکیشن خبر داده است. با این حساب نباید مدت زمان زیادی تا انتشار آن برای اپلیکیشن اصلی فاصله داشته باشیم.

همچنین شایعات قبلی از تست دو قابلیت تماس ویدیویی و حالت پرتره در عکاسی (موسوم به Focus) در اینستاگرام خبر می‌دادند که این دو نیز احتمال دارد در به‌روزرسانی‌های بعدی به اپلیکیشن اضافه شوند، خصوصا قابلیت تماس ویدیویی که اسنپ‌چت در آپدیت اخیر به امکانات خود اضافه کرده تا مطمئن باشیم اینستاگرام بالاخره کلون آن را در اپ خود پیاده‌سازی می‌کند.

گفتنی است که نیم‌تگ‌ها درست مثل کدهای QR هستند که می‌توانید آن‌ها را برای خود شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال، امکان تعویض پس‌زمینه نیم‌تگ برایتان فراهم شده و حتی قادرید از خودتان یک سلفی بگیرید و با اضافه کردن افکت‌های واقعیت افزوده عکس را روی تگ شخصی‌تان بنشانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    اسنپ چت نمیتونه بابت این کپی برداری ها از فیسبوک (و اینستاگرام) شکایت بکنه و غرامت بگیره؟

    • ارسل ارغوان
      ارسل ارغوان | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

      اگر ثبت شده باشه رسما میشه
      و اگر نه نمیشه

    • milad
      milad | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

      نه

مطالب پیشنهادی