ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018
خودرو

از PS4 تا پیست؛ کانسپت آئودی e-tron Vision Gran Turismo معرفی شد

در حاشیه مسابقات فرمول E در 14 آوریل یک اتفاق مهم برای آئودی خواهد افتاد، چرا که این کمپانی در نظر دارد از کانسپتی زیبا و جذاب به نام e-tron Vision Gran Turismo رونمایی کند. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

در حاشیه مسابقات فرمول E در 14 آوریل یک اتفاق مهم برای آئودی خواهد افتاد، چرا که این کمپانی در نظر دارد از کانسپتی زیبا و جذاب به نام e-tron Vision Gran Turismo رونمایی کند.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018

این مفهومی فوق العاده هیجان انگیز در اصل با همکاری سونی و استدیوی Polyphony Digital برای بازی اتومبیل رانی گرن توریسمو خلق شده و تا به امروز خبری از آن در دنیای حقیقی نبود. اما پس از هفت ماه تلاش مستمر، حال مهندسین آئودی موفق شده اند نسخه واقعی این خودرو را توسعه داده و بزودی مدل مفهومی آن را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018

آئودی e-tron ویژن گرن توریسمو به لحاظ خطوط بدنه و رنگ آمیزی شباهت هایی را با مدل معروف 90 quattro IMSA GTO دارد. این خودرو ستاره مسابقات اتومبیل رانی IMSA GTO در سال 1989 بود و در آن فصل توانست 7 بار زودتر از تمامی رقبا از خط پایان عبور کند

.1989-audi-90-imsa-gto

برای تامین نیروی e-tron ویژن گرن توریسمو، آئودی 3 موتور الکتریکی در نظر گرفته است. این موتورها در مجموع 815 اسب بخار قدرت داشته و طبق رسم آئودی هر چهار چرخ را به حرکت در می آورند.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018

با تکیه بر این پیشرانه توانمند و وزن پایین 1,450 کیلوگرمی، جدیدترین مفهومی ارباب حلقه ها قادر است در عرض تنها 2.5 ثانیه از حالت سکون سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018

آنطور که در اطلاعیه رسمی آمده، e-tron ویژن گرن توریسمو در مسابقات فرمول E و رویدادهای مشابه توسط راحل فری (Rahel Frey) راننده DTM یا دیندو کاپلو (Dindo Capello) قهرمان لمانز رانده خواهد شد. همچنین این کانسپت گیرا به عنوان تجسمی از محصولات آینده آئودی در گردهمایی ها و نمایشگاه های خودرویی حضور پیدا خواهد کرد.

Audi-e-tron_Vision_Gran_Turismo_Concept-2018

آقای پیتر مارتنز مدیر بخش توسعه فنی آئودی در این باره گفته:

حمل و نقل الکتریکی به شتاب زیادی در حال اهمیت پیدا کردن است. به همین خاطر آئودی نخستین خودروساز آلمانی بود که در سال 2017 با حمایت کارخانه اصلی وارد رقابت های فرمول E شد.

در بخش توسعه موتور اسپرت، ما همواره در حال افزایش تجربه مان در زمینه حمل و نقل الکتریکی هستیم و مدام تجارب ارزشمندی را برای مدیریت شرایط دشوار کسب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی