ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو هم به استفاده کنندگان از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اضافه می‌شود؟

اخیراً پتنتی از میزو درباره‌ی استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فاش شده و به نوعی مشخص گشته که تولید کننده‌ی چینی قصد دارد از این ویژگی در موبایل بعدی خود استفاده کند. این روزها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اخیراً پتنتی از میزو درباره‌ی استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فاش شده و به نوعی مشخص گشته که تولید کننده‌ی چینی قصد دارد از این ویژگی در موبایل بعدی خود استفاده کند.

این روزها استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به گرایش اصلی تولیدکنندگان چینی در سال ۲۰۱۸ میلادی تبدیل شده اما هنوز گجتی قابل توجه با قابلیت‌های مطلوب به بازار نیامده تا دوستداران آخرین تکنولوژی موجود را به خریدنش ترغیب کند.

با توجه به اینکه هر روز شایعه‌ های جدیدی درباره‌ی پیاده‌ سازی این ویژگی یعنی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در موبایل‌های مختلف می‌شنویم، به نظر می‌رسد بالاخره روزی خواهد رسید که یک تولید کننده اصلی، موبایل هوشمند پیشرفته‌ای با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تولید کرده و آن را به بازار عرضه کند.

در این میان اداره مالکیت فکری چین فاش کرده میزو نیز پتنتی پیرامون استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ثبت کرده که این ادعا بلافاصله توسط سخنگو شرکت یاد شده تایید شد. بدین ترتیب تولید کننده‌ی چینی قصد دارد ویژگی اشاره شده را به کلید Super mBack تعبیه شده روی نمایشگر‌‌هایش اضافه کرده و آن را انعطاف پذیرتر از قبل کند. بنابراین کلید مذکور علاوه بر ویژگی تشخیص ژست حرکتی، قادر خواهد بود به عنوان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز عمل کند.

البته از آنجایی که پیش‌تر عکس‌هایی واقعی از سه گوشی کمپانی یادشده یعنی میزو 15 لو رفته‌اند، مشخص شده که این ویژگی قرار نیست در هیچکدام از این سه تلفن هوشمند به کار گرفته شود.

چندی پیش وبسایت آژانس رگلاتوری چین TENAA مشخصات زیادی از این سه گوشی منتشر نمود و مشخص شد که در پیشرفته‌ترین موبایل سری میزو 15 قرار است یک نمایشگر ۵.۹۵ اینچی امولد تعبیه شود که کلید هوم فیزیکی استاندارد زیر آن قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای اولین توسط کمپانی ویوو استفاده شد و این شرکت چینی موفق شده اولین تلفن هوشمند برخوردار از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را بسازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jax
    jax | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    میلادی تبدیل شده اما هنوز گجتی قابل توجه با قابلیت‌های مطلوب به بازار نیامده تا دوستداران آخرین تکنولوژی موجود را به خریدنش ترغیب کند.


    Porsche design Huawei mate RS

    هرچند قیمتش فضاییه

مطالب پیشنهادی