ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال و سیگِیت حافظه های قابل حمل جدید معرفی کردند

وسترن دیجیتال و سیگِیت به تازگی از حافظه های اکسترنال قابل حمل خود رونمایی کرده اند. وسترن دیجیتال سه محصول جدید رونمایی کرده که از درگاه تاندربولت 3 بهره می برند و سیگیت یک محصول ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

وسترن دیجیتال و سیگِیت به تازگی از حافظه های اکسترنال قابل حمل خود رونمایی کرده اند.

وسترن دیجیتال سه محصول جدید رونمایی کرده که از درگاه تاندربولت 3 بهره می برند و سیگیت یک محصول مقاوم معرفی کرده است.

G-DRIVE mobile Pro SSD وسترن دیجیتال

این سری ارزان ترین مدل در بین نمونه های تازه معرفی شده توسط وسترن دیجیتال است. همان طور که از نامش مشخص است برمبنای حافظه های SSD بوده و در ظرفیت های 500 گیگابایت و یک ترابایت معرفی شده است.

 

مدل مذکور سرعت 2800 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. همچنین به لطف بدنه ای از جنس آلومینیوم گرمای تولید شده آن به راحتی دفع می شود. این محصول قرار است با قیمت های 659 و 1049 دلار برای مدل های 500 گیگابایت و یک ترابایت در تابستان پیش رو عرضه شود.

G-DRIVE Pro SSD وسترن دیجیتال

برای افرادی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر دارند، وسترن دیجیتال مدل «G-DRIVE Pro SSD» را معرفی کرده. این مدل نیز همچنان قابل حمل است ولی ظرفیتی تا 7.68 ترابایتی دارد و دو درگاه تاندربولت 3 را ارائه می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند تا 5 عدد از این حافظه ها را به صورت زنجیره ای با کابل ها به هم وصل کرده و در نهایت تنها با یک کابل به کامپیوتر متصل نمایند.

این محصول از ماه آینده میلادی (اردیبهشت تا خرداد) با قیمت های 1399 دلار (مدل 960 گیگابایت)، 2099 دلار (مدل 1.92 ترابایت)، 4099 (مدل 3.84 ترابایت) و 7599 دلار (مدل 7.68 ترابایت) عرضه خواهد شد.

G-SPEED Shuttle SSD وسترن دیجیتال

در نهایت اگر حجم ذخیره سازی مهمترین اولویت کاربران باشد، مدل «G-SPEED Shuttle SSD» از سوی وسترن دیجیتال معرفی شده که فضایی تا 16 ترا بایت و سرعت 2800 مگابایت بر ثانیه را به لطف درگاه تاندربولت 3 ارائه می دهد.

این سری با استانداردهای RAID متنوع 0، 1، 5، 10، و 50 سازگار هستند. با این حال علی رغم وجود دسته برای حمل راحت تر، به علت اندازه بزرگ ممکن است چندان هم قابل حمل به نظر نرسند.

این سری با قیمت های 5099 دلار (مدل 8 ترابایت) و 7599 دلار (مدل 16 ترابایت) از ماه جاری میلادی روانه بازار می شوند.

LaCie Rugged RAID Pro از سیگیت

حافظه ذخیره سازی ارائه شده از سوی سیگیت تحت نام برند زیر مجموعه این کمپانی، «LaCie» با مدل «Rugged RAID Pro» ارائه شده که ظرفیتی 4 ترابایتی دارد و در مقابل ضربه، نفوذ گرد و غبار و نیز آب مقاوم است. این محصول از RAID های 0 و یک پشتیبانی می کند و سرعتی 240 مگابایت در ثانیه روی درگاه USB-C ارائه می دهد.

Rugged RAID Pro دارای یک درگاه کارتخوان SD است و به این ترتیب کاربران می توانند از این طریق اطلاعات کارت حافظه خود را به کامپیوتر انتقال دهند. این محصول در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (از اکنون تا تیر ماه) با قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی