ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 9 احتمالاً همراه با نمایشگر اندک بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر از راه می رسد

اگرچه پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ ممکن است زودتر از موعد همیشگی روانه بازار شود، اما هنوز برای ایجاد بهبودهای هرچه بیشتر در آن فرصت هست. بنابر گزارش تازه منابعی که معمولاً افشای اخباری موثق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اگرچه پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ ممکن است زودتر از موعد همیشگی روانه بازار شود، اما هنوز برای ایجاد بهبودهای هرچه بیشتر در آن فرصت هست. بنابر گزارش تازه منابعی که معمولاً افشای اخباری موثق را برعهده دارند، باید منتظر چند تغییر کوچک اما مهم در گلکسی نوت 9 باشیم که وجوه تمایز این پرچمدار با خانواده گلکسی 9 را افزایش می دهند.

نوت 9 سامسونگ ممکن است با نمایشگر اندک بزرگ‌ تر 6.4 اینچی عرضه شود و به تبع آن، نسبت ابعاد نمایشگر نیز دچار تغییر خواهد شد. این تغییری کوچک است که البته می تواند طراحی متفاوتی به نوت 9 در قیاس با گلکسی اس 9 پلاس ببخشد.

در همین حال شنیده ایم که حسگر اثر انگشت دستگاه، زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد که هنوز به تایید رسمی نرسیده و شایعاتی خلاف آن نیز شنیده شده است.

منابع برزیلی در شبکه اجتماعی چینی Weibo نوشته اند که شاهد افزایش ظرفیت باتری نیز خواهیم بود و این ظرفیت از 3300 میلی آمپر ساعت در مدل پیشین، به 3850 یا حتی 4000 میلی آمپر ساعت در نوت 9 افزایش خواهد یافت.

نوت 9 همچنین از همان چیپستی بهره می گیرد که قبلاً در موبایل های اس 9 استفاده شده اما باتری بزرگ تر به معنای طول عمر بیشتر آن در قیاس با پرچمداران پیشین خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    آخه با این صفحه نمایش بزرگ اونوقت 4000میلی آمپر کم نیست آخه چقدر بزرگ همون 5/5اینچ نوت2 عالی بود

  • reza
    reza | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    برای ما که پول نداریم فرقی نداره کی برسه

  • ami_ald
    ami_ald | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    دیگه داره بیش از حد بزرگ میشه

مطالب پیشنهادی