ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل هوآوی Y6 مدل 2018
تکنولوژی

موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی با قابلیت تشخیص چهره رونمایی شد

هواوی علاوه بر موبایل های بالارده و پرچمدار، همچنان توجه ویژه ای به عرضه مدل های ارزان قیمت و اقتصادی از جمله گوشی های سری Y دارد. در همین راستا ساعاتی پیش این شرکت از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

هواوی علاوه بر موبایل های بالارده و پرچمدار، همچنان توجه ویژه ای به عرضه مدل های ارزان قیمت و اقتصادی از جمله گوشی های سری Y دارد. در همین راستا ساعاتی پیش این شرکت از موبایل Y6 مدل 2018 با قابلیت تشخیص چهره رونمایی کرد.

این محصول -که در نخستین مرحله در دو کشور فیلیپین و روسیه به فروش خواهد رسید- در بدنه پشتی خود مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود، گرچه طراحی و نحوه تعبیه سنسور در این بخش طوری است که به نظر می رسد با یک دوربین دوگانه مواجه باشیم.

موبایل هوآوی Y6 مدل 2018

موبایل Y6 جدید هواوی در نمای جلو مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسلی است. در زیر آن نیز شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ خواهیم بود. این ترکیب اقتصادی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق درگاه حافظه جانبی) کامل می شود.

نکته جالب نسخه 2018 موبایل Y6 اما بهره مندی آن از سنسور تشخیص چهره برای باز گردن قفل صفحه نمایش است. ضمناً به لطف وجود این قابلیت شاهد حذف سنسور اثر انگشت در محصول مورد بحث هستیم.

دوربین سلفی این موبایل مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است که برخی قابلیت های نرم افزاری برای افزودن استیکرهای واقعیت افزوده برای آن در نظر گرفته است. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه را نیز یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت.

محصول جدید هواوی در دو رنگ مشکلی و طلایی و با قیمت حدود ۲۰۰ دلاری طی روزهای آینده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Bezipoort
    Bezipoort | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    گوشی Y6 2018 از دسته گوشی های میان رده هوآوی محسوب می شود.فریم اصلی این گوشی از جنس فلز تهیه شده است اما هنوز هم درباره جنس پنل پشتی مطمئن نیستیم چراکه هوآوی ممکن است از پلاستیک برای طراحی آن بهره برده باشد و الزاما از فلز فریم ساخته نشده باشد. حاشیه‌های صفحه نمایش Y6 را نمی‌توان باریک دانست اما نسبت به گوشی‌های هم رده و قبلی هوآوی از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردار است و لوگوی برند سازنده هم در حاشیه پایین پنل نمایش و همچنین پنل پشتی دیده می‌شود. دوربین اصلی با یک لنز در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود و ظاهرا به حسگر اثرانگشت هم مجهز نشده است. از طرفی گوشی Y6 (2018) به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است و برای این منظور از دوربین سلفی بهره می‌برد. همه دکمه‌های فیزیکی مانند پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و گوشه‌های پنل نمایش هم برخلاف گوشی‌های سطح بالا کاملا زاویه‌دار هستند.

  • sammohtasham
    sammohtasham | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    در بخش دوربین سلفی جلویی هواوی Y6 مدل 2018 یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که می تواند افکت های واقعیت افزوده جذابی را در اختیار شما قرار دهد تا عکس های سلفی زیبا و سرگرم کننده ای را تهیه کنید. رابط کاربری EMUI 8.0 همچنین این قابلیت را برای دوربین اصلی گوشی نیز مهیا کرده است. در این گوشی یک باتری 3000 میلی آمپری نیز وجود دارد. در بخش پردازشی هم هواوی Y6 مدل 2018 دارای چیپست اسنپدراگون 450 کوالکام است که دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است. این پردازده با چیپست گرافیکی Adreno 506 یکپارچه شده است و به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می تواند از پس فعالیت های روزانه کاربران بر می آید. همچنین این گوشی از کارت حافظه خارجی میکرو اس دی هم بهره می برد که می توان میزان حافظه داخلی را افزایش داد. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست قرار دارند. در اینجا همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیز نیست و این گوشی بر روی تکنولوژی تشخیص چهره متمرکز است.

  • Ramin7Hashemi
    Ramin7Hashemi | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    گوشی Y6، نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۱۸ به ۹ دارد. قدرت پردازشی دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی تامین می شود. این گوشی همچنین ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد، اما از میکرو اس دی پشتیبانی می کند. از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن گوشی استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های Y6 2018 بهره‌گیری از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.با این حال دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی این گوشی برخی قابلیت‌های گوشی‌های گران‌تر مثل تشخیص چهره برای آنلاک صفحه و یا افکت‌ ماسک‌های واقعیت افزوده را داراست. در این گوشی برای تامین انرژی اجزای سخت افزار گوشی، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است و به لحاظ نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 به طور پیش فرض روی گوشی Y6 نصب شده است.

  • Mohsaadat
    Mohsaadat | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    گوشی جدیدY6 2018 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ و دقت 1440×720 پیکسل با نسبت نمایش 18:9 ، به همراه پردازنده هشت هسته ایی Snapdragon 450 از کوالکام با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و تراشه گرافیکی Adreno 506 و اندروید اوریو 8.0 با رابط کاربری EMUI 8.0 بکار برده شده است. شرکت هواوی گوشی Huawei Y6 (2018) را به رم 2 گیگ و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه MicroSD که در سمت چپ گوشی قرار گرفته ، مجهز کرده است. در سمت راست کلیدهای صوت و پاور قرار گرفته اند و باتری ایی به ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد اما از تکنولوژی شارژ سیع پشتیبانی نمی کند. دوربین جلو 5 مگاپیکسل بوده با بعضی از افکت های لنز واقعیت افزوده AR و دوربین پشت 13 مگاپیکسل می باشد. حسگر اثر انگشت در این گوشی وجود ندارد در عوض برای باز کردن قفل از ویژگی تشخیص چهره Face Unlock استفاده می شود.

  • Pedirosh
    Pedirosh | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    نمایشگر ۵٫۷ اینچی FullView با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل در Y6 2018 مورد استفاده قرار گرفته است. نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه باعث شده تا دنیای بزرگ‌تری پیش روی چشمان شما قرار بگیرد. صفحه ۲٫۵ بعدی براق کاملا با قاب پشتی مات و نرم گوشی هماهنگ شده و فلش و لنز دوربین نیز به طور برجسته در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. هواوی وای ۶ ۲۰۱۸ فراتر از یک گوشی تلفن همراه ساده است و می‌توان آن را نمایشی از مد و زیبایی دانست. هواوی وای ۶ ۲۰۱۸ قادر به تولید شدت صدای ۸۸ دسیبل در بالاترین میزان خود است. بنابراین بلندگوی روی بدنه‌ی این گوشی می‌تواند علاوه بر حفظ وضوح صدا در موسیقی، ۷۸ درصد صدای بیشتر را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه کند. همچنین تکنولوژی هواوی هیسن (Huawei Histen) با شبیه‌سازی صدای سه بعدی مانند حضور در یک سالن کنسرت، باعث می‌شود لذت گوش دادن به موسیقی دوچندان شود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی