ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پایانی تلخ برای یک مکان خاطره انگیز؛ پیست مشهور تاپ گیر تخریب می شود

از سال 2001 میلادی Dunsfold Aerodrome  که به عنوان یک باند فرودگاهی در جنگ جهانی دوم در 40 کیلومتری شهر لندن استفاده می شد، به عنوان خانه برنامه مشهور تاپ گیر شناخته می شود، در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

از سال 2001 میلادی Dunsfold Aerodrome  که به عنوان یک باند فرودگاهی در جنگ جهانی دوم در 40 کیلومتری شهر لندن استفاده می شد، به عنوان خانه برنامه مشهور تاپ گیر شناخته می شود، در واقع این همان مکانی است که تاپ گیر از آن به عنوان پیست آزمایش استفاده می کند. حال طبق خبرها  قراردادی برای ساخت 1800 خانه در Dunsfold بسته شده است و به احتمال بسیار زیاد این پیست مشهور برای همیشه تخریب خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که چه بلایی بر سر استدیو تاپ گیر که در همین مکان قرار گرفته، خواهد آمد. قرار است در این مکان علاوه بر 1800 خانه، کلیسا، مدرسه، خرده فروشی و رستوران نیز ساخته شود که ساخت تمامی این ها به 8 تا 13 سال زمان نیاز دارد.

این مسیر نقش اساسی در ساخت برنامه تاپ گیر دارد و همراه با همین برنامه به شهرت جهانی رسیده بود.

چه تیم سابق برنامه تاپ گیر یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می، ریچارد هموند و چه تیم فعلی در این پیست به تست و بررسی و ثبت زمان توسط راننده نامعقول این برنامه یعنی استیگ می پرداختند و در همین پیست بود که افراد مشهور نیز پشت فرمان خودرو برنامه تاپ گیر قرار می گرفتند و صحنه های جذابی را برای علاقه مندان رقم می زدند. همچنین شرکت مک لارن از این پیست برای توسعه سوپرخودروهایش استفاده می کرد.

در حال حاضر  فصل 25 ام برنامه تاپ گیر با مجری گری کریس هریس، روری رید و مت لابلانک به روی آنتن رفته است و با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی