ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل شیائومی Xiaomi Mi 6X
تکنولوژی

به احتمال فراوان موبایل Mi 6X شیائومی ۵ اردیبهشت رونمایی می شود

دعوتنامه های شیائومی جهت شرکت در یک رویداد اختصاصی در ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) به دست اهالی رسانه رسیده است. این همان روزی است که به احتمال فراوان میان رده جدید و درشت اندام این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

دعوتنامه های شیائومی جهت شرکت در یک رویداد اختصاصی در ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) به دست اهالی رسانه رسیده است. این همان روزی است که به احتمال فراوان میان رده جدید و درشت اندام این کمپانی یعنی موبایل Mi 6X رونمایی خواهد شد.

موبایل مورد بحث چندی پیش مجوزهای لازم را از رگولاتوری کشور چین دریافت کرده بود و قرار است مجهز به نمایشگری +FHD با قطر ۵.۹۹ اینچ و نسبت تصویر ۱۸:۹ باشد. در زیر این نمایشگر پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۲۶ با کلاک هسته های ۲.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ جای خواهند گرفت. شیائومی برای این محصول جدید ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) در نظر گرفته است.

در بدنه پشتی موبایل Mi 6X شاهد حضور یک دوربین دوگانه (۲۰ و ۸ مگاپیکسلی) خواهیم بود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک سنسور با کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار می گیرد. ضمناً به مانند سایر محصولات این سازنده، سنسور اثر انگشت هم به جای زیر نمایشگر، در بدنه پشتی موبایل تعبیه شده است.

موبایل شیائومی Xiaomi Mi 6X

طبق شنیده ها این موبایل از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و قرار است با سیستم عامل اندروید ۸.۱ و یک باتری ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.

هنوز در خصوص قیمت موبایل Mi 6X اطلاعی در دست نیست، ضمن این که برخی منابع معتقد هستند این گوشی هوشمند جدید در بازارهای خارج از چین با نام Mi A2 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن سهرابی
    محسن سهرابی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    من mi a1 دارم بی نظیره. بهترین میان رده دنیاس واقعا

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    گوشیه خوبیه با این وضع دلار شاید بتونم فقط اینو بخرم

مطالب پیشنهادی