ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از موبایل هوشمند Galaxy J2 Pro با قابلیت «عدم اتصال به اینترنت» رونمایی کرد

اسمارت فون های امروزی ما دیوایس هایی بسیار قدرتمند هستند. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، بخش اعظمی از قابلیت های تحسین برانگیز آنها از اتصال شان به اینترنت ناشی می شود. موضوع چه بر سر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اسمارت فون های امروزی ما دیوایس هایی بسیار قدرتمند هستند. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، بخش اعظمی از قابلیت های تحسین برانگیز آنها از اتصال شان به اینترنت ناشی می شود. موضوع چه بر سر استفاده از مرورگرهای وب باشد و چه اپلیکیشن ها، اتصال به اینترنت قابلیتی است که هر موبایلی باید از آن بهره ببرد.

با این حال برخی از مردم دسترسی به اینترنت را یک حواس پرتی دائمی برای خود تلقی می کنند و به همین خاطر، سامسونگ از موبایل Galaxy J2 Pro برای چنین افرادی رونمایی کرده که البته به خاطر عدم اتصال به اینترنت، بیشتر به یک موبایل احمق شباهت دارد تا موبایلی هوشمند.

موبایل Galaxy J2 Pro روی کاغذ تفاوت چندانی با اکثر موبایل های اقتصادی امروزی ندارد. بنابراین باید منتظر دستیابی به پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی qHD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی باشید.

استفاده از عبارت «پرو» در نام گذاری این دستگاه بسیار عجیب به نظر می رسد؛ زیرا این پسوند معمولاً برای موبایل هایی استفاده می شود که قابلیت اضافه خاصی نسبت به رقبا دارند. اما موبایل J2 Pro  نه تنها هیچ قابلیت متفاوتی ندارد، بلکه از کمبود یکی از مهم ترین قابلیت ها رنج می برد. این اسمارت فون به هیچ وجه از طریق 4G LTE ،3G یا حتی وای فای به اینترنت متصل نمی شود و تنها از شبکه های مخابراتی برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک پشتیبانی می کند.

سامسونگ اعتقاد دارد که موبایل جدیدش، گزینه ای ایده آل برای دانشجویان و نیز افراد مسن تر جامعه است که احتمالاً دسترسی به اینترنت را یک عامل حواس پرتی دائمی تلقی می کنند.

مشتریان دیگری هم که سامسونگ اشاره به آنها را فراموش کرده، والدینی هستند که می خواهند برای فرزند خود موبایل بخرند اما به اتصال وی به اینترنت علاقه مند نیستند. موبایل تازه سامسونگ قرار است با قیمت 190 دلار در کره جنوبی فروخته شود و هنوز تکلیف عرضه آن در دیگر نقاط جهان مشخص نیست

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Nn
    Nn | ۱۸ شهریور ۱۳۹۸

    کی میگه به اینترنت وصل نمیشه الان من دارم با J2proکار میکنم هر بارم که خواستم به وای فای وصل شدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی