ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو در ساخت تجهیزات جانبی برای کنسول سوییچ به کسب و کارهای نوپا رو می آورد

بنابر اخبار تازه، نینتندو در حال همکاری با شرکتی فعال در حوزه سرمایه گذاری به نام Scrum Ventures است و سعی دارد استارتاپ ها و تیم هایی را شناسایی کند که می توانند به توسعه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بنابر اخبار تازه، نینتندو در حال همکاری با شرکتی فعال در حوزه سرمایه گذاری به نام Scrum Ventures است و سعی دارد استارتاپ ها و تیم هایی را شناسایی کند که می توانند به توسعه تجهیزات جانبی برای کنسول نینتندو سوییچ بپردازند. یکی از مهم ترین ویژگی های کنسول سوییچ، ماهیت ماژولار آن است که امکان اتصال قطعات تازه به بدنه را مهیا می کند. حالا به نظر می رسد نینتندو به دنبال ایده های جدید برای استفاده حداکثری از این مزیت است.

همانطور که خبرگزاری بلومبرگ در گزارش خود می گوید، جستجو برای کمپانی های شریک، کاری نیست که نینتندو به صورت سنتی به انجام رسانده باشد، اما از آن جایی که سوییچ از همین حالا کنسولی سنت شکن بوده، رویکردهای تجاری سنت شکنانه هم بهترین راهکار برای حفظ موفقیت ابتدایی سوییچ هستند.

البته این رویکرد چندان هم تازه نیست و نینتندو از چند سال پیش با شرکت هایی مانند Niantic و DeNA برای توسعه بازی های موبایل (از جمله عنوان بسیار محبوب پوکمون گو) همکاری کرده. علاوه بر این قرار است نینتندو شراکت تازه ای با کمپانی یونیورسال بر سر فیلم سینمایی ماریو و یک پارک تفریحی با تم بازی های خودش نیز داشته باشد.

شرکت Scrum قرار است رابط میان تیم های نوپا و نینتندو باشد و ایده های آنها را طی پاییز پیش رو به نینتندو منتقل خواهد کرد. بعد از این، نینتندو به تیم های منتخب در عرضه محصولات شان به بازار کمک خواهد کرد و قرار نیست این شرکت ژاپنی یا Scrum، سرمایه گذاری مستقیمی روی هیچ یک از آنها داشته باشند. ناگفته نماند که نینتندو به صراحت اعلام کرده این برنامه، شامل مفاهیم طراحی بازی نمی شود و بنابراین ایده های مرتبط با بازی های جدید، مورد استقبال قرار نمی گیرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که تا یک هفته دیگر، شاهد عرضه تجهیزات جانبی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود. Nintendo Labo تازه ترین ابداع کمپانی ساکن کیوتو است که امکان ساخت تجهیزات جانبی با ورقه های کارتنی و استفاده از آنها برای کسب تجربیات تازه از بازی های ویدیویی را مهیا می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی