ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای تازه از تمام موبایل های خانواده G6 موتورولا

تا جایی که می دانیم موتورولا قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر از سه اسمارت فون جدید رونمایی کند. این موبایل ها همگی عضوی از خانواده G6 بوده و تحت عناوین موتو جی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

تا جایی که می دانیم موتورولا قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر از سه اسمارت فون جدید رونمایی کند. این موبایل ها همگی عضوی از خانواده G6 بوده و تحت عناوین موتو جی 6 پلی، موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس شناخته می شوند.

هر سه موبایل، میان رده هایی مقرون به صرفه خواهند بود و مدل استاندارد جی 6، به اسنپدراگون 450، سه گیگابایت حافظه رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. از طرف دیگر، مدل جی 6 پلی از جی 6 هم اقتصادی تر تلقی شده و همراه با اسنپدراگون 430، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به دست مشتریان می رسد. مدل جی 6 پلاس هم طبیعتاً قدرتمندترین عضو خانواده بوده و اسنپدراگون 630 را زیر شنل خود جای داده.

موتو جی 6 مشکی

حالا رندرهای افشایی از این سه موبایل، طراحی آن ها را نیز تایید می کند. همانطور که در این تصاویر می توان دید، موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس به دوربین دوگانه اصلی مجهز شده اند که بنابر شایعات دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی را شامل می شوند. روی بدنه جلویی نیز دو موبایل از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برند و فلاش LED هم در کنار آن به چشم می خورد.

در این بین در موتو جی 6 پلی که قیمت ارزان تری دارد خبری از دوربین دوگانه نیست و باید منتظر دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED باشیم. گفتنی است که هنوز از صحت این اطلاعات اطمینانی وجود ندارد اما اکثر شایعات و اخبار افشایی اخیر، به مشخصات یکسانی اشاره داشته اند.

موتو جی 6 پلی طلایی
موتو جی 6 پلی نیلی
موتو جی 6 پلاس طلایی
موتو جی 6 پلاس نیلی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی