ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید P
تکنولوژی

انتشار اسکرین‌شاتی که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند

اخیرا اسکرین‌شاتی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید منتشر شده که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند. کاملا مشخص است که گوگل نمی‌خواسته این موضوع فعلا برای عموم آشکار شود، چرا که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اخیرا اسکرین‌شاتی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید منتشر شده که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند. کاملا مشخص است که گوگل نمی‌خواسته این موضوع فعلا برای عموم آشکار شود، چرا که اسکرین‌شات دقایقی بعد از انتشار از روی وبلاگ برداشته شد. با این وجود طی همین مدت کوتاه عده‌ای توانستند تصویر مذکور را ذخیره و آن را رسانه‌ای کنند.

نوار ناوبری جدید به جای سه آیکن، از دو آیکن تشکیل شده و به نظر می‌رسد که دکمه مالتی‌تسکینگ در آن جای خود را به یک ژست حرکتی داده است. ضمنا دکمه هوم اگر چه بر سر جای خود باقی مانده، اما ظاهرش تغییر کرده و به شکل یک کپسول درآمده است. دکمه بازگشت نیز همچنان به قوت خود پابرجاست، اما گزارشات می‌گویند که در صورت عدم استفاده شاهد محو شدن آن از روی صفحه خواهید بود.

گوگل هنوز نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده و معتبر بودن این اسکرین‌شات هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داد. اما به نظر می‌رسد که شباهت زیاد دکمه کپسول مانند با آیکنی مشابه که در رندرهای اخیر گوشی موتو Z3 Play دیده شده دلیلی است که احتمال شایعه بودن نوار ناوبری جدید برای اندروید P را کم‌رنگ‌تر می کند.

در هر صورت همه چیز در کنفرانس گوگل I/O که غول موتورهای جستجو ماه آینده در سن فرانسیسکو برگزار می‌کند، مشخص خواهد شد که این رویداد را به طور کامل در دیجیاتو برایتان پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    همين دكمه هاى ناوبرى خيلى بهترن.
    فقط مشكل ناوبرى هاى الان اينه كه سايزشون خيلى بزرگه و بايد بكگراندشون هم چيزى نباشه. چون الان براى سامسونگ سفيد و براى هوآوى سياهه.اگه چيزى نباشه و حالت شناور داشته باشن بهتره.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    اهه قرينه نيست كه...
    كاش چپ و راست قرار ميگرفت كه قرينه ميشد
    يا مثل اپل يكي ميكردن همه رو

مطالب پیشنهادی