ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نام نسخه بعدی اندروید P
تکنولوژی

تصاویر پس زمینه بهاری گوگل و اشاره ای احتمالی به نام رسمی اندروید P

کمپانی گوگل به تازگی و به مناسبت فصل بهار چند تصویر پس زمینه جدید را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که در یکی از آنها نکته ای جالب وجود دارد. نکته ای پنهان که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

کمپانی گوگل به تازگی و به مناسبت فصل بهار چند تصویر پس زمینه جدید را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که در یکی از آنها نکته ای جالب وجود دارد. نکته ای پنهان که احتمالاً اشاره ای است به نام نسخه بعدی سیستم عامل موبایل این شرکت یعنی اندروید P.

در تصویر مورد بحث مجموعه ای رنگارنگ و جذاب از انواع بستنی های چوبی به چشم می خورد. همین مسئله سبب شده تا عده ای حدس بزنند که نام رسمی اندروید بعدی «Popsicle» یا همان «بستنی چوبی» باشد. نامی که با حرف P آغاز می شود و به عنوان یک خوراکی تمام شرایط لازم برای تبدیل شدن به نام نسخه ای از سیستم عامل ابزارهای موبایل گوگل را داراست.

با این همه هنوز کاندیداهای جدی دیگری نیز در میان هستند. از جمله «Pineapple Cake» (کیک آناناسی)، «Parfait» (نوعی دسر)، «Pancake» (پنکیک) و «Pumpkin Pie» (کلوچه کدو حلوایی).

تجربه های گذشته نشان می دهد که گوگل فرصت زیاد و علاقه شدیدی برای سر به سر گذاشتن با مخاطبان در این زمینه دارد و می بایست برای باخبر شدن از نام قطعی نسخه آینده سیستم عامل اندروید منتظر سرنخ های بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    اسمش phalude س??

مطالب پیشنهادی