ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیسبوک
تکنولوژی

حالات بومرنگ و نقاشی سه‌بعدی به استوری‌های اپلیکیشن فیسبوک اضافه شدند

فیسبوک ساعاتی پیش دو حالت تصویربرداری جدید برای استوری‌های اپلیکیشن خود معرفی کرد. این دو حالت «بومرنگ» برای فیلمبرداری و نقاشی سه‌بعدی روی عکس‌ها و ویدیوها هستند که در آخرین نسخه فیسبوک می‌توانید به آن‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

فیسبوک ساعاتی پیش دو حالت تصویربرداری جدید برای استوری‌های اپلیکیشن خود معرفی کرد. این دو حالت «بومرنگ» برای فیلمبرداری و نقاشی سه‌بعدی روی عکس‌ها و ویدیوها هستند که در آخرین نسخه فیسبوک می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

مطمئنا با قابلیت بومرنگ در اینستاگرام آشنا هستید. سال گذشته بود که غول شبکه‌های اجتماعی قابلیت مذکور را از اپلیکیشن اسنپ‌چت کپی‌برداری و به اینستاگرام اضافه کرد، و حالا نوبت آن رسیده که در خود این شبکه اجتماعی هم شاهد چنین ابزاری باشیم.

بومرنگ به کاربر اجازه می‌دهد که با گرفتن عکس‌های پیاپی و زنجیره‌ای از آن‌ها یک کلیپ کوتاه دارای لوپ یا حلقه بی‌پایان بسازد؛ یک ترفند جالب عکاسی که مطمئنا طرفداران این شبکه اجتماعی از آن استقبال خواهند کرد.

اما قابلیت دیگر امکان نقاشی سه‌بعدی روی اشیاء به کمک واقعیت افزوده است. حالا می‌توانید پیش از شروع فیلمبرداری روی قسمت‌های دلخواه در کادر نقاشی‌های سه‌بعدی بکشید که در حین ضبط روی صفحه باقی می‌مانند و این احساس را در شما ایجاد می‌کنند که در حال تماشای یک جسم واقعی هستید.

اگر از معدود ایرانی‌هایی هستید که هنوز در فیسبوک فعالند، می‌توانید با دریافت آخرین نسخه این اپلیکیشن از اپ‌استور یا گوگل‌پلی این دو قابلیت جدید را امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی