ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش جدید سنسور تاور از سوددهی بالای بازی‌های موبایل در سال گذشته حکایت می‌کند

مطابق آخرین گزارش سنسور تاور، یکی از بزرگترین وبسایت‌های تحلیل آماری اپلیکیشن‌ها، هر کاربر آمریکایی آیفون طی سال گذشته به طور متوسط 58 دلار برای اپلیکیشن‌های موبایل هزینه کرده است. این آمار نسبت به سال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

مطابق آخرین گزارش سنسور تاور، یکی از بزرگترین وبسایت‌های تحلیل آماری اپلیکیشن‌ها، هر کاربر آمریکایی آیفون طی سال گذشته به طور متوسط 58 دلار برای اپلیکیشن‌های موبایل هزینه کرده است.

این آمار نسبت به سال 2016 با 11 دلار (معادل 23 درصد) افزایش مواجه بوده و پردرآمدترین دسته‌ اپلیکیشن‌ها نیز بازی‌های موبایل بوده‌اند. بازی‌ها در سال 2017 توانسته‌اند که به تنهایی 62 درصد از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را به خود اختصاص بدهند.

همچنین در ادامه گزارش آمده که هر کاربر آمریکایی آیفون در سال 2017 به طور متوسط 36 دلار برای بازی‌ها هزینه کرده، که نسبت به آمار سال 2016 با چهار دلار افزایش مواجه بوده. این درحالیست که صرف هزینه برای محصولات سرگرمی نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش یافته و بعد از آن اپلیکیشن‌های مرتبط با موسیقی در مقام دوم قرار گرفته اند.

در مقام‌های بعدی نیز شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های سبک زندگی را داریم که آمریکایی‌ها بیشترین وقت و هزینه خود را پای آن‌ها گذاشتند. اما آمار سنسور تاور در دیگر زمینه‌ها هم به نوبه خود قابل توجه است.

در سال 2017، هر کاربر آیفون به طور متوسط 45 اپلیکیشن را در موبایل خود نصب کرده که نسبت به سال 2016 چهار مورد افزایش یافته و به ترتیب بازی‌های موبایل، اپلیکیشن‌های عکس و ویدیو، اپ‌های سرگرمی، شبکه های اجتماعی و ابزار کاربردی بیشترین سهم از آن‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

برای مطالعه این گزارش به طور کامل می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی