ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 9 با اسم رمز تاج در دست ساخت است

چند هفته پیش باخبر شدیم که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 ممکن است قدری زودتر از حد معمول هر ساله عرضه گردد و به احتمال قوی این گوشی قدرتمند تا اواسط تابستان به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۸

چند هفته پیش باخبر شدیم که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 ممکن است قدری زودتر از حد معمول هر ساله عرضه گردد و به احتمال قوی این گوشی قدرتمند تا اواسط تابستان به بازار تلفن‌های هوشمند وارد خواهد شد. حال اطلاعات جدیدی درباره این گوشی توسط «ایوان بلس» افشاگر معروف در توییتر منتشر شده و به نظر می‌رسد اسم رمز آن تاج باشد.

این اسم رمز، نام بسیار مناسبی برای گلکسی نوت 9 خواهد بود چرا که با توجه به مشخصات لو رفته از این موبایل، شاید شاهد تاج‌گذاری پادشاه جدیدی در قلمروی تلفن‌های هوشمند باشیم.

شنیده ها حاکی از آن است که گلکسی نوت جدید به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد مجهز خواهد بود که روشنایی بیشتری داشته و قادر است مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش از خود نشان دهد. همچنین این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ (بسته به منطقه عرضه)، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. به احتمال قوی دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، ماژول دوربین دوگانه این پرچمدار را تشکیل داده و دوربین سلفی تعبیه شده در آن نیز به مانند گوشی گلکسی اس 9 پلاس، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، گلکسی نوت 9 باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت آن از نسل قبلی خود، ۲۰ درصد بیشتر است. میان شایعات مطرح شده درباره‌ی پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ، تصاویر متفاوتی هم از این گوشی هوشمند منتشر شده که در آنها حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 مانند برخی موبایل‌های چینی با شیشه نمایشگر ادغام شده و خبری از دکمه ی فیزیکی مجزا نیست. بدین ترتیب موبایل یاد شده اولین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که از این ویژگی یعنی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. طی چند هفته‌ی آینده ممکن است مشخصات و تصاویر بیشتری نیز از موبایل یاد شده به دست بیاید که مشاهده‌ی آنها می تواند به تمامی سوال های کاربران راجع به گلکسی نوت 9 پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    اس 7،اس8،اس9،نوت 7 و 8 و 9 و آیفون 7 و 8 و 10 و جانشین X
    همه اینا چه اهمیتی داره به جز گرون کردن سالانه پرچمداران؟
    اس7 اج با اس8 که تقریبا(نه دقیقا، ولی تفاوت هاش کم بود)یکسان بود، و اس9 به جز دوربین و طراحی بهتر حرف چندانی در مقابل اس8 نداره. در زمینه آیفون هم 7 و 8 تفاوت خیلی بارزی ندارن، و 10 هم فقط چون یه نسخه ویژست و از ظاهر تکراری آیفون بیرون اومده اینطوری شده.
    سامسونگ بعد عرضه دو نسل از سری اس و نوت، یه زبان طراحی جدید میده بیرون(چند سالی هست اینطوریه)و روند تکرار میشه و تکرار. این وسط، کسی به فکر چیزای مهم تری مثل باتری، جنس بدنه بهتر و غیره نیست. فقط فروش!

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    چه راحت به عدد ۵ میلیون تومان در مورد پرچمدار ها رسیدیم

مطالب پیشنهادی