ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز 10
تکنولوژی

انتشار به‌روزرسانی مهم بعدی ویندوز به تعویق افتاد

مطابق برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت، قرار بود که به‌روزرسانی مهم بعدی ویندوز 10 (با اسم رمز رد استون 4) هفته گذشته به دست کاربران برسد. اما درست در لحظات آخر، انتشار این ‌به‌روزرسانی به خاطر یک باگ مسدود‌کننده به تعویق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

مطابق برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت، قرار بود که به‌روزرسانی مهم بعدی ویندوز 10 (با اسم رمز رد استون 4) هفته گذشته به دست کاربران برسد. اما درست در لحظات آخر، انتشار این ‌به‌روزرسانی به خاطر یک باگ مسدود‌کننده به تعویق افتاد.

مایکروسافت بر خلاف رویه همیشگی این بار تصمیم گرفته در عوض انتشار به‌روزرسانی رفع باگ، یک بیلد کاملا جدید را برای ویندوز ارائه کند. دانا ساکار، یکی از مدیران مایکروسافت می‌گوید که وجود این باگ در ویندوز ممکن است در بسیاری از رایانه‌ها به صفحه آبی مرگ (BSOD) منجر شود. به همین خاطر وی و همکارانش تصمیم گرفته‌اند که برای حل مشکل از پایه، یک بیلد کاملا جدید را برای ویندوز ارائه نمایند.

مایکروسافت هنوز درباره علت به وجود آمدن این باگ و این که چرا درست در لحظه آخر آن را کشف کرده، هیچ توضیحی ارائه نداده است. اما در حال حاضر این بیلد جدید (بیلد 17134) برای کاربران اینسایدر عضو فست رینگ منتشر شده، و به زودی در اختیار اعضای Slow Ring و سپس تسترهای نسخه پیش‌نمایش هم قرار می‌گیرد.

اگر چه هنوز عنوان دقیق این به‌روزرسانی مشخص نیست، شواهد از این حکایت دارند که نام نهایی آپدیت رد استون 4 احتمالا «به‌روزرسانی آوریل 2018 ویندوز 10» خواهد بود. همچنین با این تأخیر، احتمال دارد که انتشار به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10 به ماه می موکول شود.

قابلیت‌هایی مثل تایم‌لاین، پشتیبانی از تصاویر HDR و برخی تحولات در زبان طراحی ویندوز از جمله تغییراتی خواهند بود که در به‌روزرسانی رد استون 4 مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی