ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدیدی از موبایل G7 ThinQ ال جی با بریدگی نمایشگر منتشر شد

دو هفته‌ پیش، رندر‌هایی از موبایل ال جی جی 7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون 10 و اسنشال فون از بریدگی نمایشگر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲

دو هفته‌ پیش، رندر‌هایی از موبایل ال جی جی 7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون 10 و اسنشال فون از بریدگی نمایشگر بهرمند است. پس از آن، شرکت کره‌ای تایید کرد که این موبایل G7 ThinQ نام خواهد داشت و رندر‌های دیگری نیز از آن به دست آمد. حال یک تصویر رسمی از این موبایل منتشر شده که شایعات قبلی را تایید می‌کند.

این تصویر که توسط «ایوان بلس» افشاگر معروف در فضای مجازی منتشر شده، به عکس‌هایی شباهت دارد که ال جی از آنها برای معرفی و تبلیغات محصولاتش به سراغ آنها می‌رود. با مشاهده‌ی کامل این عکس متوجه می‌شویم که کلید پاور این موبایل به پنل سمت راستش منتقل شده که این مسئله درستی رندر‌های افشا شده‌‌ی هفته‌ی قبل را تایید می‌کنند.

به نظر می‌رسد ال جی، راهکار متفاوتی در تولید گوشی‌های جدیدش در پیش گرفته چرا که کلید پاور هر دو پرچمدار قبلی‌اش یعنی G6 و V30 در پنل پشتی آنها قرار داشت و حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده بود. البته گفته شده که حسگر اثر انگشت G7 ThinQ در همان پنل پشتی کنار دوربین دوگانه‌اش قرار دارد و خبری از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیست.

شایعات حاکی از آن است که موبایل یاد شده به همراه یک ویژگی نرم افزاری متفاوت عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، بریدگی تعبیه شده در گوشی را از نظرها مخفی کنند. به نظر می‌رسد G7 ThinQ درست همانند ال جی V30S ThinQ از یک تکنولوژی هوش مصنوعی متفاوت بهره می‌برد که قادر است ویژگی‌های ارتقا یافته‌‌‌ای به دوربین، دستیار هوشمند و ... اضافه کند. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به دخالت دست، این موبایل را با فرمان های خود کنترل کنند.

قرار است از پرچمدار بعدی شرکت ال جی ماه آینده در دوازدهم اردیبهشت، به طور رسمی رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    کاش کلید پاور جدا نمیشد

مطالب پیشنهادی