ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سیتروئن C4 در راه کاشان؛ محصول پسابرجامی سایپا در آستانه ورود به بازار

سیتروئن سی 4 (Citroen C4) به زودی وارد بازار ایران می‌شود. شرکت سایپا سیتروئن مجوز واردات این خودرو را دریافت کرده است. با باز شدن سایت ثبتارش (ثبت سفارش خودروهای وارداتی)، شرکت سایپا سیتروئن توانست ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۷

سیتروئن سی 4 (Citroen C4) به زودی وارد بازار ایران می‌شود. شرکت سایپا سیتروئن مجوز واردات این خودرو را دریافت کرده است.
با باز شدن سایت ثبتارش (ثبت سفارش خودروهای وارداتی)، شرکت سایپا سیتروئن توانست مجوز واردات خودروی سیتروئن سی 4 را دریافت کند. سیتروئن C4 یک سدان رده C است که با پیشرانه 1.6 لیتری توربو به قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 243 نیوتن‌متر و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین به بازار ایران می‌آید. طبق اطلاعات به دست آمده، این خودرو در نسخه فول آپشن وارد بازار کشورمان می‌شود و با توجه به قیمت جهانی آن، نرخ ارز و تعرفه‌های واردات، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن بیشتر از 140 میلیون تومان باشد.

همچنین قرار است خودروی سیتروئن C3 در شرکت مشترک سایپا سیتروئن مونتاژ شود و C4 نیز در ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی در داخل کشور عرضه خواهد شد.پیشرانه 1.6 لیتری و 120 اسب بخاری مشترک با پژو های 208 و 301 محتمل ترین انتخاب برای سی 4 در ایران است، انتخاب ضعیف تر می تواند نمونه 1.6 توربو همین پیشرانه با قدرت 175 اسب بخار باشد که در سیتروئن C3 کراس، Ds, پژو 2008 و امثالهم نصب شده است.

گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک و اشتراک پلت فرم با پژو 307 از دیگر ویژگی های c4 است که می تواند مورد استقبال مشتریان واقع شود.

از امکانات رفاهی و ارتباطی سیتروئن C4 مى توان به دریچه خروجی کولر ردیف عقب، سانروف برقی وان تاچ، فرمان چرمی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت و استاپ بدون کلید، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم ارتفاع دستی صندلی راننده، ایزوفیکس برای صندلی‌های ردیف عقب، شیشه‌های برقی جلو و عقب، گرم‌کن شیشه جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، حسگر آلودگی در سیستم تهویه مطبوع، روکش صندلی ترکیب چرم و پارچه، چراغ‌های اتوماتیک جلو و قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد که این مورد آخر تنها در مدل های فول آپشن ارائه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    "پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن بیشتر از 140 میلیون تومان باشد."
    جوونا کار ندارن پراید سختشونه بگیرن اینم شد پسابرجامی؟

مطالب پیشنهادی