ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال بهره مندی گلکسی اس 10 سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

در حالی که تنها چند هفته از معرفی موبایل گلکس اس 9 (بررسی دیجیاتو) می گذرد، ولی کنجکاوی رسانه ها در مورد پرچمدار آتی این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 شروع شده. بنا بر گزارش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲

در حالی که تنها چند هفته از معرفی موبایل گلکس اس 9 (بررسی دیجیاتو) می گذرد، ولی کنجکاوی رسانه ها در مورد پرچمدار آتی این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 شروع شده. بنا بر گزارش ها طرح احتمالی این موبایل به مراحل نهایی رسیده است.

اگر در انتظار یک طراحی انقلابی نسبت به نسل فعلی هستید، گمانه زنی ها در مورد گلکسی اس 10 نا امیدتان می کند. بر این اساس پرچمدار یاد شده همچنان از نمایشگر بیکران بهره می برد.

همچنین در این گمانه زنی ها اعلام شده که گلکسی اس 10 و نسخه پلاس آن به ترتیب نمایشگرهای 5.8 و 6.3 اینچی دارند. به این ترتیب نسبت به اندازه های 5.77 و 6.22 اینچی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس کمی بزرگتر خواهند بود. با این حال اندازه بدنه پرچمدران آتی مشخص نشده است.

علی رغم اینکه قرار است طراحی کلی تغییر عمده ای را تجربه نکند، ولی این گونه اعلام شده که طراحی بدنه شامل تغییرات کم و بیش قابل توجهی خواهد شد. از سوی دیگر احتمالاتی در مورد یکی از بزرگترین سوالات در مورد این موبایل مطرح شده: حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر. بر این اساس احتمالاً حسگر اثر انگشت از قاب پشتی حذف و در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

با این حال برخی از گزارش های پیشین اشاره به این موضوع دارند که سامسونگ با همکاری کمپانی های کوالکام و سینپتیکز در حال کار روی حسگر اثر انگشت یاد شده است.

از قابلیت های هیجان انگیز دیگر می توان به استفاده از ماژول دوربین مجهز به حسگر سه بعدی اشاره کرد که احتمالاً با همکاری کمپانی «مانتیس ویژن» و شرکت سازنده اجزای دوربین «وودگِیت» توسعه خواهد یافت. دوربین مجهز به حسگر سه بعدی قرار است قابلیت هایی مشابه با کارکرد ماژول TrueDepth آیفون 10 را به گلکسی اس 10 بیاورد. به این ترتیب امکان استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده برای موبایل های گلکسی اس 10 فراهم خواهد شد.

با این حال هنوز کمتر از یک سال به رونمایی از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 10 باقی مانده و انتظار می رود در ماه های آتی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این موبایل ها منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

    مهم ترین مشکلی که گریبان گیر فروش ضعیف گوشیای سامسونگ تو این یکی 2 سال اخیر بوده سیاست غلط این کمپانی تو این مدت زمان شروع به کارش بوده که البته جدیدا کاربراش این موضوع رو اخیرا گزارش کردند و این سیاست غلط اینه که با ضعیف کردن گوشی های مدل قبلی به هر نحوی که هست کاربر رو ترغیب کنه برای خرید گوشیای جدید البته با قیمت های نجومی و غیر منطقی!!
    باطری های فرسایشی از دیگر مشکلات این گوشی هاست و این ضعف باتری مستقیما با سیستم عامل در ارتباطه و باعث کندی اون میشه من خودم اس 7edge داشتم بعد یه مدت که باطریش ضعیف شد به مرور زمان این کندی به سیستم عامل رسید و کلا گوشی کند شد به حدی که همش لگ میگرفت و کار کردن باهاش رو غیر ممکن و آزار دهنده میکرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی