ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت
ویجیاتو - بازی

با تغییرات و چالش های تازه بازی Fortnite بیشتر آشنا شوید

از چالش های هفته هشتم بازی Fortnite رونمایی شده و این در حالی است که چند روز پیش، به روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شد. هیجان انگیز ترین چالش این هفته را می توان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

از چالش های هفته هشتم بازی Fortnite رونمایی شده و این در حالی است که چند روز پیش، به روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شد. هیجان انگیز ترین چالش این هفته را می توان حضور در میدان رقص دانست که قابلیت آن در آپدیت 3.5، به بازی اضافه شده است.

برای انجام این چالش شما نیاز به حضور در سه میدان رقص دارید که در حال حاضر، به طور کلی، همین تعداد از آن ها در بازی وجود دارند. چالش دیگر گشتن سه قایق در نقشه است. برای پیدا کردن قایق ها هیچ راهنمایی خاصی دریافت نخواهید کرد و باید با استفاده از حس نقشه خوانی، آن ها را در بازی پیدا کنید.

چالش سوم هم مربوط به پیدا کردن دستگاه های خرید مکانیکی مربوط می شود. این دستگاه ها در آپدیت 3.4 به بازی اضافه شدند و همیشه در مکان های مشخصی خودشان را نشان نمی دهند. برای انجام این چالش باید در کنار یکی از این دستگاه ها حضور یافته و آیتم های خود را مبادله کنید.

بازی Fortnite

بقیه چالش های هفته هشتم بازی Fortnite ساده تر هستند. برای مثال شما باید 500 واحد سلامتی با استفاده از اسلحه مشخصی به دشمنانتان ضربه وارد کنید که با اسلحه هایی همچون آر پی جی، با یک شلیک قابل انجام خواهد بود.

تمام کردن هر کدام از چالش ها، به شما ستاره هایی هدیه خواهد داد که در نهایت برای ارتقا شما به سطح بعدی و باز کردن پاداش ها و پوسته های جدید کاربرد دارند.

چندی پیش، به روزرسانی برای بخش Save The World بازی منتشر شده بود که تغییراتی اساسی را در ساختار گیم پلی به وجود می آورد. در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • اسلحه رنج و سلاح سرد دیگر به ساختمان تیم شما ضربه وارد نخواهد کرد.
  • تاثیرگذاری تبر نسبت به سایر اسلحه های سرد بیشتر شده است.
  • در صورت سقوط از بلندی، به جای 850 واحد، 1300 واحد سلامتی از دست خواهید داد.
  • آیتم های موجود در بازی دیگر به صورت خودکار جایگزین نمی شوند.
  • افزایش سایز ذخیره سازی
  • برخی از باگ های بازی رفع شده اند

عنوان فورتنایت در حال حاضر به یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال تبدیل شده است. چندی پیش اعلام شد که این بازی در مقایسه با رقیب خود یعنی پابجی، طی ماه گذشته سود دهی بیشتری داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Black Boy
    Black Boy | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    چی الکی پست میزارین برای خودتون. با این سرعت اینترنت و سرعت پینگ اصلا نمیشه بازی انلاین کرد!

مطالب پیشنهادی