ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش موبایل سامسونگ در شمال تهران افتتاح شد

سامسونگ امروز بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه را در شمال شهر تهران افتتاح کرد. این مرکز با همکاری «همراه سرویس خاورمیانه» به عنوان نماینده خدمات و «ایما همراه» به عنوان نماینده فروش، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

سامسونگ امروز بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه را در شمال شهر تهران افتتاح کرد. این مرکز با همکاری «همراه سرویس خاورمیانه» به عنوان نماینده خدمات و «ایما همراه» به عنوان نماینده فروش، در بلوار آفریقا افتتاح شد.

این مرکز قرار است خدمات متنوعی شامل مشاوره رو در رو و امکان انتخاب محصولات بر اساس نیاز و سلایق کاربران را در فضایی به مساحت حدود 300 متر مربع ارائه دهد. فضای بزرگ و طراحی زیبای این مرکز می تواند تجربه لذت بخشی از آشنایی با محصولات، خرید و بهره مندی از خدمات سامسونگ را به همراه داشته باشد.

علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ، افتتاح این مرکز را گام دیگری در راستای تأمین حداکثری کالا، نظارت بر قیمت، برگزاری جشنواره های فروش، توسعه و بهبود شبکه خدمات و همچنین ارائه خدمات ویژه (VIP) می داند. او همچنین افزود:

در این مرکز، کاربران سامسونگ قادر خواهند بود علاوه بر دریافت خدمات در سطح جهانی، تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال اطمینان‌بخش را از مراجعه به یک مرکز خدمات و فروش داشته باشند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی این مرکز، دسترسی به آن برای کاربران محصولات سامسونگ در شمال شهر تهران بسیار ساده خواهد شد. از طرف دیگر طراحی این مرکز به گونه‌ای است که علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رو در رو از نزدیک با کارشناسان ویژه سامسونگ به وجود آمده است.

نامی طهماسی، مدیر ارشد خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز در این مراسم گفت:

در راستای سیاست‌ها و استانداردهای جهانی خدمات سامسونگ، در این مرکز ضمن برقراری ارتباطی تاثیرگذار با مشتریان، مدیریت متمرکز خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر درخواست‌ها و فرایندهای مربوطه این خدمات، گامی بزرگ به سوی افزایش سطح رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید سامسونگ در حوزه خدمات نیز گفت «ما با بهره‌گیری از برنامه‌های آموزشی مختلف، با محوریت معرفی محصولات این شرکت، این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم تا از دانش کارشناسان این مرکز بهره‌مند شده و تمامی مراحل تعمیر محصول خود را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنید.»

در این مرکز مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود. کارشناسان ویژه سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر اعلام کرده و در صورتی که  ایراد جدی نباشد، تعمیر آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از دیگر بخش‌های مرکز بازدید کرده و سایر امکانات و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را تجربه کند.

مرکز خدمات و فروش سامسونگ امرروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت‌ها، جمعی از مدعوین و رسانه‌ها آغاز به کار کرد. در ادامه تصاویر بیشتری را از این رویداد مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سامان
    سامان | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    وقتی حکومت سیاست هاش در تمام حوزه ها متمرکز سازی هستش طبیعی هستش که بخش خصوصی هم بخواد متمرکز کار کنه . تمام پول و سرمایه میره سمت چهار پنج استان و بقیه شبیه روستای بزک شده میمونن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی