ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قصد دارد یک سرویس خبری با حق اشتراک ماهانه راه اندازی کند

ماه پیش اپل سرویس تکسچر (Texture)، ملقب به نت فلیکس دنیای مجلات را با قیمت نامعلومی خرید. تکسچر با حدود 200 مجله مختلف مشارکت دارد و آن ها شماره های خود را روی این سرویس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۴

ماه پیش اپل سرویس تکسچر (Texture)، ملقب به نت فلیکس دنیای مجلات را با قیمت نامعلومی خرید. تکسچر با حدود 200 مجله مختلف مشارکت دارد و آن ها شماره های خود را روی این سرویس منتشر می کنند. بنابراین کاربران می توانند با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار (به همراه هفت روز استفاده رایگان) به تمام این مجلات در همان زمان انتشار دسترسی داشته باشند.

در حالی که از زمان خریداری شدن تکسچر توسط اپل، هیچ تغییر و تحولی را در این سرویس شاهد نبودیم اما به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو برنامه های بیشتری برای زیرمجموعه جدید خود دارند. گزارشات منتشر شده نشان می دهند که اپل تصمیم دارد تا تکسچر را با سرویس اپل نیوز ادغام کند و در سال آینده، یک سرویس واحد پولی برای مجلات و اخبار عرضه نماید.

این سیاست دقیقا مشابه کاری است که اپل با سرویس بیتس انجام داد. این کمپانی بیتس را با قیمت 3 میلیارد دلار در سال 2014 خریداری کرد و مدتی بعد آن را با اپل موزیک که هم اکنون 32 میلیون کاربر دارد، ادغام نمود. اگر شایعات رنگ و بوی حقیقت به خودشان بگیرند، تعداد سرویس های پولی اپل به رقم سه می رسد: اپل موزیک، آی کلود و حالا اپل نیوز.

اپل نیوز

بد نیست بدانید اپل نیوز اپلیکیشن اختصاصی اپل است که در آن اخبار سایت های مختلف قرار داده می شود و همچنین کاربران با عضویت می توانند به بعضی نشریه ها، مجلات و روزنامه ها دسترسی داشته باشند. جدا از پوشش اخبار روزانه، بزرگترین تفاوت اپل نیوز با تکسچر نیز اینجاست که در سرویس اختصاصی خود اپل، برای هر کدام از نشریه ها باید اشتراک های جداگانه بگیرید.

در صورتی که تکسچر اینگونه نیست و با عضویت ماهیانه به هر چیزی دسترسی خواهید داشت. هنوز هزینه عضویت سرویس جدید اپل مشخص نشده اما گمانی زنی ها خبر از حفظ قیمت فعلی تکسچر می دهند؛ به ازای هر ماه، 9.99 دلار باید بپردازید. حالا سوال اینجاست: آیا حاضرید برای خواندن مجلات و اخبار چنین هزینه ای را پرداخت کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aa
    aa | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

    ناف اپل رو با پول بریدن

مطالب پیشنهادی