ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جابجایی ده هزار مسافر با تاکسی‌های هوایی Volocopter چگونه ممکن خواهد شد [تماشا کنید]

اخیراً استارتاپ آلمانی Volocopter، از چشم‌انداز خود برای ایجاد ناوگان هوایی تاکسیرانی محلی ویدیویی ساخته که در آن سیستم طراحی شده‌اش را به نمایش می‌گذارد. شرکت یاد شده ادعا می‌کند این سیستم که در گستره‌ی سقف ساختمان‌ها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

اخیراً استارتاپ آلمانی Volocopter، از چشم‌انداز خود برای ایجاد ناوگان هوایی تاکسیرانی محلی ویدیویی ساخته که در آن سیستم طراحی شده‌اش را به نمایش می‌گذارد.

شرکت یاد شده ادعا می‌کند این سیستم که در گستره‌ی سقف ساختمان‌ها ایجاد خواهد شد، قادر است روزانه بیش از ده هزار مسافر را جا به جا کرده و آنها را تا مسیرشان همراهی کند.

ایستگاه های تاکسی‌ هوایی Volo-ports شامل سیستم‌هایی نظیر نفربر هیدرولیک، باتری‌های قابل تعویض و آسانسور‌های سریع می‌شوند که سعی دارند سرعت رساندن افراد به مقصد‌هایشان را تا آنجا که می‌شود افزایش داده و در نتیجه به افراد بیشتری سرویس دهند.

پروسه رساندن مسافران بدین شکل است که پس از نشستن تاکسی‌ هوایی روی سقف یک ساختمان، به وسیله‌ی یک نوار نفربر هیدرولیک به آسانسور رسانده شده و پس از آن با همان آسانسور به سطح خیابان باز می‌گردند. در حین این عملیات، باتری این تاکسی‌ها تعویض شده تا آنها بتوانند به راحتی مسیر بعدی خود را طی کنند.

«الکساندر زوسل» مدیرعامل این استارتاپ آلمانی درباره پروژه یاد شده می‌گوید:

«تمام تمرکز ما روی حمل و نقل حجم زیادی از مسافران است و این که چگونه‌ بتوانیم این هدف را با سیستمی مناسب و امن به ارمغان بیاوریم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی