ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی هیوندای توسان 2019؛ اقتصادی در جهان، فوق لوکس در ایران

هیوندای اخیراً از نسخه به روز رسانی شده هیوندای توسان در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 رونمایی نموده است. کابین مدل جدید تقریبا به طور کامل متحول شده و نمای کلی خودرو به مدل ۲۰۱۹ برادر ...

حسین باباپور
نوشته شده توسط حسین باباپور | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

هیوندای اخیراً از نسخه به روز رسانی شده هیوندای توسان در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 رونمایی نموده است. کابین مدل جدید تقریبا به طور کامل متحول شده و نمای کلی خودرو به مدل ۲۰۱۹ برادر بزرگترش یعنی سانتافه، بیشتر شباهت پیدا کرده است.

در نمای جلو، هیوندای توسان از جلو پنجره جدید با زوایایی تیزتر نسبت به گذشته بهره گرفته است. همچنین به جای ۳ نوار افقی در داخل جلو پنجره از ۴ نوار کرومی رنگ استفاده شده است.

جلو پنجره جدید تا مجاورت چراغ‌های جلو که از گرافیک داخلی جدید با آرایش L شکل برای لامپهای LED برخوردار شده، امتداد یافته است.

تغییرات در بخش عقب چندان چشمگیر نیست اما با این وجود، چراغ های عقب نسبت به گذشته از طراحی منحنی‌تر و خطوط نرم‌تری برخوردار شده‌اند و در تریم لیمیتد نیز از تزیینات کرومی اضافه در قسمت پشت خودرو استفاده شده است.

تغییرات در داخل کابین بسیار گسترده‌تر بوده و طراحان، صفحه نمایش مرکزی را طوری طراحی نموده‌اند که از قسمت بالای داشبورد قد برافراشته و دریچه‌های تهویه نیز به جای آنکه مانند گذشته در کناره‌های نمایشگر واقع شوند، درارتفاع بالاتری در قسمت میانی داشبورد به حالت افقی قرار گرفته‌اند.

صفحه کیلومتر شمار تعبیه شده در پشت غربیلک فرمان، از شکل و شمایل جدیدی بهره‌مند شده و خودرو اینک به ترمز دستی الکترونیکی نیز مجهز شده است.

سرنشینان اینک می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری در داخل کابین هیوندای توسان ۲۰۱۹ بنشینند، چراکه شرکت سازنده تکنولوژی‌های ایمنی جدیدی را به مجموعه فناوری‌های به کار رفته در توسان ضمیمه نموده است.

سامانه کمکی اجتناب از تصادف در ناحیه جلو، مانیتور دید اطراف، کروز کنترل تطبیق‌پذیر به همراه قابلیت توقف-حرکت در ترافیک، نور بالای خودکار، سنسور باران، شارژر USB برای سرنشینان ردیف دوم و شارژر بیسیم، از جمله امکانات جدید توسان 2019 محسوب می‌شوند.

همانند گذشته، توسان از یک پیشرانه چهار سیلندر بنزینی دو لیتری با توان خروجی 164 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتن-متر به طور استاندارد، نیرو می‌گیرد.

همچنین یک نمونه 2.4 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 237 نیوتن-متر جایگزین پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با توان خروجی 175 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن‌متر شده است. هر دو پیشرانه به همراه یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد.

پیشرانه‌ دو لیتری به همراه دو نسخه Value و SE ارائه می‌شود و تریم‌های SEL، اسپرت و لیمیتد نیز قوای خود را مدیون نمونه 2.4 لیتری خواهند بود.

توسان 2019 از پائیز آینده وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و جزییات قیمتی آن نیز در همان زمان به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

منبع: motor1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • YAS...
    YAS... | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

    تیترت عالیه ، از فیلمای گریه دار گریه دارتره!

  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

    تیتر خودش زار زار گریه داره???

  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

    حسرتش برای ماست
    لعنت به ظالم

مطالب پیشنهادی