ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پایان همکاری یوفا و کونامی؛ آیا لیگ قهرمانان اروپا در فیفا 19 حضور خواهد داشت؟

همکاری ده ساله کونامی و یوفا با اتمام این فصل لیگ قهرمانان اروپا، به پایان خواهد رسید. در مقابل حق امتیاز انحصاری الکترونیک آرتز در استفاده از اکثر لیگ ها و مسابقات معتبر دنیای فوتبال ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۲

همکاری ده ساله کونامی و یوفا با اتمام این فصل لیگ قهرمانان اروپا، به پایان خواهد رسید. در مقابل حق امتیاز انحصاری الکترونیک آرتز در استفاده از اکثر لیگ ها و مسابقات معتبر دنیای فوتبال در سری فیفا، لیگ قهرمانان اروپا یکی از معدود امتیازهای ویژه سری PES طی سال های اخیر به حساب می آمد.

یوناس لیگارد، یکی از مدیران ارشد کونامی اعلام کرد این شرکت بعد از اتمام همکاری خود با یوفا، روی سایر بخش های بازی متمرکز خواهد شد. او همچنین می گوید کونامی دیگر راه های همکاری با فدراسیون فوتبال اروپا را بررسی خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که همکاری های آینده بین این دو، چه تاثیری روی نسخه بعدی PES خواهد گذاشت.

کونامی

الکترونیک آرتز طی این سال ها، حق امتیاز استفاده از بسیاری از لیگ ها و مسابقات معتبر را به صورت انحصاری خریداری کرده و از همین جهت، کونامی امکان استفاده نام و لوگو رسمی درصد زیادی از تیم های محبوب فوتبال را ندارد.

مدیر بازاریابی یوفا نیز با تایید خبر پایان رسیدن این قرارداد، نسبت به همکاری با کونامی در بخش فوتبال ملی اروپا، ابراز علاقه کرده است. در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا با پایان قرارداد کونامی و یوفا، الکترونیک آرتز برای حضور رسمی لیگ قهرمانان اروپا در فیفا 19 دست به کار خواهد شد یا خیر.

جدیدترین قسمت از سری PES در هنگام عرضه با واکنش های مثبتی از سمت منتقدان روبرو شد. جدا از بررسی این بازی در دیجیاتو، می توانید مطالب آموزشی ما از PES 2018 را مطالعه کنید.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    دیجیاتدو یعنی همش کمو زیاد مینویسی UEFA CHAMPIONS LEAGUE حذف شده درسته ولی UEFA NATIONAL TEAM اضافه میشه ولی همش مغرضانه حرف میزنی

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

      سلام. دوست خوب من. خبر رو کامل بخونید نوشته شده که احتمال همکاری کونامی و یوفا در زمینه تیم های ملی وجود دارد.

مطالب پیشنهادی