ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون‌های دو سیم‌کارته با قیمتی مناسب از راه می‌رسند

هر گاه شایعه یا گزارشی از سوی مینگ-چی کو منتشر می‌شود و ارتباط مستقیمی هم با اپل دارد، تقریبا باید مطمئن باشیم که این اتفاق یا به طور دقیق یا با کمی تغییرات جزئی بالاخره ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

هر گاه شایعه یا گزارشی از سوی مینگ-چی کو منتشر می‌شود و ارتباط مستقیمی هم با اپل دارد، تقریبا باید مطمئن باشیم که این اتفاق یا به طور دقیق یا با کمی تغییرات جزئی بالاخره به وقوع می‌پیوندد. کو از سازمان KGI Securities مدعی شده دو مدل از سه آیفون سال پیش‌رو دارای یک ورژن دو سیم‌کارته خواهند بود.

ورژن دو سیم‌کارته آیفون ۶.۱ اینچی مجهز به ال‌سی‌دی قیمتی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد داشت در حالی که همین موبایل به صورت تک سیم‌کارته ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار قیمت دارد. مدل ۶.۵ اینچی مجهز به نمایشگر OLED نیز احتمالا دارای قابلیت دو سیم‌کارت خواهد بود اما خبری از این قابلیت در آیفون ۵.۸ اینچی OLED جدید اپل نیست.

آیفون دو سیم کارته

تلفن‌های همراه دو سیم‌کارته در ایالات متحده آمریکا محبوبیت بالایی ندارند اما در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای لاتین بسیار پرطرفدار هستند و حضور در این فضا می‌تواند برای اپل یک ماجراجویی تازه باشد.

اگر اپل بتواند امسال آیفون جدیدی با قیمتی کمتر از ۶۵۰ دلار به بازار عرضه کند، شاهد سالی موفق خواهد بود. افزایش هزینه‌ی خرید تلفن‌های همراه و عملکرد قوی آن‌ها، کاربران را قانع کرده تا مدت زمان بیشتری یک تلفن همراه را نگه دارند و فکر جایگزین کردن آن نباشند.

آیفون دو سیم کارته

حتی در سال ۲۰۱۶ هم زمانی که آیفون ۷ هنوز عرضه نشده بود شایعاتی در مورد آیفون دو سیم‌کارته شنیدیم اما در نهایت آیفون ۷ فاقد این ویژگی بود و اپل نیازی به حضور در این بازار ندید. با این حال فضای بازار تلفن‌های همراه تغییراتی را شاهد بوده و حالا قرار نیست عملکرد شرکت‌ها مثل گذشته باشد و همه برای کسب و تصاحب بخش بزرگ‌تری از بازار باید بیشتر از گذشته تلاش کنند.

البته اشتباهات کو در پیش‌بینی‌های گذشته‌اش همچنان باید مد نظر قرار بگیرد و به همین سبب نمی‌توان با قطعیت کامل گفت که آیفون دو سیم‌کارته در دستور ساخت قرار دارد و با چنین قیمتی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeedmyzoom
    saeedmyzoom | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    از سایت ما هم دیدن کن آقا محسن عزیز

    myzoom.ir

مطالب پیشنهادی