ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل میان رده جدید Stylo 4 ال جی
تکنولوژی

افشای نخستین تصویر از موبایل Stylo 4 ال جی

پس از افشای تصاویر و مشخصات سخت افزاری دو موبایل «G7 ThinQ» و «V35 ThinQ» ال جی، حال نخستین تصویر رسمی از موبایل میان رده جدید این شرکت یعنی Stylo 4 در فضای مجازی منتشر شده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

پس از افشای تصاویر و مشخصات سخت افزاری دو موبایل «G7 ThinQ» و «V35 ThinQ» ال جی، حال نخستین تصویر رسمی از موبایل میان رده جدید این شرکت یعنی Stylo 4 در فضای مجازی منتشر شده است.

اطلاعات موجود در خصوص این میان رده جدید ال جی بسیار محدود است، اما می دانیم که قرار است موبایل مذکور را در خارج از خاک آمریکا با نام Stylus 4 بشناسیم.

احتمال زیادی وجود دارد که مخشصات سخت افزاری این موبایل شباهت زیادی به محصول قبل از خود یعنی LG Stylo 3 داشته باشد. موبایل مذکور مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت اچ دی بوده و ۲ گیگابایت رم را در کنار پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام داراست. برای ذخیره اطلاعات نیز ‍۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی در دسترس کاربر قرار دارد.

موبایل میان رده جدید Stylo 4 ال جی

موبایل Stylo 3 ال جی برای ثبت تصاویر یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در بدنه جلویی دارد. حداقل می توانیم مطمئن باشیم که Stylo 4 در این بخش شاهد بهبودی قابل توجه خواهد بود.

از روی تصویر منتشر شده می توان دریافت که میان رده جدید ال جی نیز از استایل محبوب این روزها در خصوص نمایشگرهای کم حاشیه پیروی کرده و نسبت تصویر در آن احتمالاً برابر با ۱۸:۹ باشد. ضمناً انتظار می رود که این موبایل با یک قلم استایلوس روانه بازار شود. هنوز در خصوص تاریخ عرضه و قیمت محصول مورد بحث اطلاعی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    لباس شویی بساز والا بهتره
    الجی خریدی باید فکر اینم باشی که دیر یا زود گپشیت میسوزه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی