ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویژگی تایم لاین به نسخه پیش نمایش مرورگر اِج در موبایل اضافه شد

مایکروسافت در پایان سال 2017، نسخه موبایل مرورگرش را منتشر کرد و با وجود اینکه اِج (Edge) همچنان ابتدای راه خودش روی این پلتفرم است اما توانست اکوسیستم مایکروسافت را کامل تر کند. اِج موبایل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت در پایان سال 2017، نسخه موبایل مرورگرش را منتشر کرد و با وجود اینکه اِج (Edge) همچنان ابتدای راه خودش روی این پلتفرم است اما توانست اکوسیستم مایکروسافت را کامل تر کند. اِج موبایل دارای ویژگی «ادامه وب گردی روی پی سی» بوده و می توانید لیست وب سایت ها یا مقالات مورد علاقه هایتان را روی پی سی و موبایل سینک کنید.

آپدیت بعدی ویندوز 10 که با نام رمز Redstone 4 شناخته می شود، بهار امسال برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد

اکنون با توجه به پیش نمایش اِج موبایل، مایکروسافت تصمیم دارد به کمک ویژگی «تایم لاین» نسخه اسمارت فون ها و رایانه های شخصی مرورگرش را همگام تر کند. تایم لاین در واقع ویژگی در ویندوز 10 است که به کمک آن، کاربر می تواند آخرین فعالیت هایش روی دیوایس هایی که ویندوز 10 دارند را دیده و با یک کلیک، به جایی که آخرین بار بودند برگردند.

برای استفاده از این ویژگی نیز فقط به اکانت مایکروسافت نیاز دارید. اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که تایم لاین در آپدیت بعدی ویندوز 10 که Redstone 4 نام دارد به این سیستم عامل و تمام دیوایس ها (اعم از ویندوز و موبایل) اضافه می شود. بد نیست بدانید ویژگی تایم لاین دو هفته پیش روی نسخه پیش نمایش اندروید منتشر شد و به تازگی هم شاهد انتشار آن برای بتا اج روی iOS بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی