ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Talking Photos؛ وقتی عکس‌ها به حرف می‌آیند

تکنولوژی تشخیص چهره در اپلیکیشن‌ها دیگر چیزی نیست که دهان‌ها را از شگفتی باز نگه دارد. تقریبا همگی FaceApp و MSQRD و امثال‌شان را دیده‌ایم و سوژه چیزی است که طی این سال‌ها به قدر کافی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

تکنولوژی تشخیص چهره در اپلیکیشن‌ها دیگر چیزی نیست که دهان‌ها را از شگفتی باز نگه دارد. تقریبا همگی FaceApp و MSQRD و امثال‌شان را دیده‌ایم و سوژه چیزی است که طی این سال‌ها به قدر کافی دستمالی شده. اما عجیب است که هنوز هم این سوژه در میان کاربران طرفدار دارد.

آخرین نمونه اپلیکیشن‌های این چنینی محصولی از توسعه‌دهندگان چینی است به نام Talking Photos from Meing؛ ترند دوم حال حاضر گوگل‌پلی در شاخه سرگرمی که می‌تواند افراد ثابت در عکس‌ها را زنده کرده و به حرف بیاورد.

شاید ساده به نظر برسد، اما واقعا اینطور نیست. الگوریتم هوش مصنوعی این اپ برخاسته از چین، فراتر از چیزی است که در نمونه‌های مشابه دیده‌اید، چرا که علاوه بر انسان حیواناتی مثل سگ و گربه را هم تشخیص می‌دهد و حالات مختلف را روی صورت‌شان می‌نشاند.

دوست دارید آواز خواندن سگ یا گربه‌تان را ببینید؟ تا حالا گریه کردن دوست همیشه خندان‌تان را تصور کرده‌اید؟ با Talking Photos تمام این تصورات شکل حقیقی به خود می‌گیرند.

کار با Talking Photos بسیار ساده است. کافیست عکس‌ خودتان یا حیوان خانگی‌تان را به آن بدهید تا با تشخیص و آنالیز چهره به آن جان بدهد. حالا در ادامه این که سوژه چه ژستی به خود بگیرد کاملا به دست خود شماست.

آواز خواندن، قهقهه زدن، عصبانیت و گریه فقط بعضی حالاتی هستند که می‌توانید به لطف هوش مصنوعی پیشرفته اپ روی چهره‌ها بنشانید. هر چند همیشه لزومی به هدفمند بودن این انیمیشن‌ها نیست. می‌توانید صرفا از دیوانه‌بازی‌های کاراکترتان لذت ببرید، مثل همین کاری که بالاتر با تصویر ایلان ماسک انجام دادیم.

همانطور که مشاهده می‌کنید، حالت چهره در این انیمیشن‌ها به طرز باورنکردنی‌ای طبیعی است و از این لحاظ Talking Photos را یک سر و گردن از رقبایش بالاتر قرار می‌دهد. حالا افکت‌های صوتی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا بدانید که با یک پکیج فوق العاده جذاب و استثنایی مواجه هستید.

Talking Photos اجازه می‌دهد که برای هر انیمیشن چهره یک افکت صوتی هم در نظر بگیرید؛ آواز خواندن، فریاد کشیدن، سوت زدن یا حتی ادا کردن یک جمله ساده. حتی این امکان برایتان در نظر گرفته شده تا صدای خودتان را ضبط و بعدا به انیمیشن اضافه کنید.

کاربران آیفون X امکانات شخصی‌سازی بیشتری هم در اختیار دارند. به لطف تکنولوژی فیس آیدی، می‌توانید حالات چهره‌تان را اسکن کرده و به عنوان یک انیمیشن حالت چهره به آرشیو افکت‌ها بیفزایید.

با اعمال این تغییرات اپلیکیشن خروجی‌هایش را با فرمت mp4 تحویل‌تان می‌دهد تا در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به اشتراک‌شان بگذارید. اما همین دقیقا یکی از محدودیت‌های Talking Photos به شمار می‌رود: در این اپلیکیشن خبری از خروجی‌های گیف نیست.

از آنجا که خروجی‌ها دارای صدا هستند، نمی‌توانید به شکل گیف به اشتراک‌شان بگذارید و برای این کار به ابزار تبدیل احتیاج پیدا می‌کنید. در واقع می‌توان گفت که خروجی‌های Talking Photos بیشتر برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام مناسب‌ترند و در این فضاها جلوه بهتری دارند.

البته این به معنای آن نیست که نتوانید خروجی‌های گیف بگیرید. کافیست ویدیو را در تلگرام بارگذاری و سپس صدای آن را میوت کنید تا از پیام‌رسان یک تصویر گیف آماده تحویل بگیرید. ساخت گیف از خروجی‌ها بیش از همه چیز در متحرک کردن Meme ها و استیکرها فوق‌العاده ظاهر می‌شود و این تجربه‌ لذتبخش را در کمتر اپلیکیشن مشابهی تجربه خواهید کرد.

Talking Photos رایگان است و می‌توانید در پلتفرم‌های iOS و اندروید تجربه اش کنید. اما پیش از نصب بد نیست بدانید که سازنده این اپلیکیشن محصول مشهورتری به نام  Meing - Create, Play, Relate هم دارد که وظیفه‌‌اش ساخت آواتارهای سه‌بعدی است که خروجی‌های آن را هم می‌توانید در اپلیکیشن Talking Photos به کار بگیرید. مطمئن باشید که نتیجه غافلگیرتان می‌کند.

Talking Photos from Meing

Talking Photos from Meing

سازنده: .Huanshi Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 170 / 90 مگابایت زبان:

سوالات متداول

ویژگی بارز اپلیکیشن Talking Photos چیست؟

هوش مصنوعی استفاده شده در اپلیکیشن Talking Photos بسیار مناسب است. این برنامه چهره حیواناتی مثل سگ و گربه را هم به خوبی تشخیص می‌دهد که در برنامه‌های قبلی چنین چیزی ممکن نبود.

حجم دانلود این برنامه چقدر است؟

این برنامه بین 90 تا 170 مگابایت حجم دارد.

آیا اپلیکیشن Talking Photos رایگان است؟

برنامه Talking Photos برای دانلود و استفاده از برخی قابلیت ها رایگان است. اما برای استفاده از کاربردهای مختلف نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • c4saeed
    c4saeed | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام

مطالب پیشنهادی