ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی آنر 10 با سخت افزار قدرتمند و دوربین هوشمند دوگانه معرفی شد

آنر که زیربرند اقتصادی هواوی به شمار می رود، امروز جدیدترین پرچمدارش یعنی آنر 10 را معرفی کرد و پیش فروش آن را آغاز نمود. هواوی آنر 10 کمی ارزان تر از پرچمدار قبلی این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۶

آنر که زیربرند اقتصادی هواوی به شمار می رود، امروز جدیدترین پرچمدارش یعنی آنر 10 را معرفی کرد و پیش فروش آن را آغاز نمود. هواوی آنر 10 کمی ارزان تر از پرچمدار قبلی این شرکت یعنی «آنر ویو 10» است اما با توجه به قیمت 415 دلاری، به هیچ وجه نمی توان برچسب اقتصادی را برایش به کار برد.

هواوی آنر 10

آنر 10 نمایشگر 5.84 اینچی دارد که همانند موبایل های اخیر هواوی، بخشی از بالای آن بریده شده و به اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و حسگرها اختصاص یافته. این نمایشگر از نوع IPS LCD با رزولوشن 2280×1080 است که 432 پیکسل را در هر اینچ به نمایش در می آورد. خوشبختانه حسگر اثر انگشت هم پایین نمایشگر قرار گرفته است.

هواوی آنر 10

هواوی آنر 10 از ترکیب سخت افزاری پرچمداران این شرکت بهره می برد، یعنی چیپست Kirin 970، شش گیگابایت حافظه رَم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی. البته این موبایل از درگاه کارت حافظه بی بهره است. اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 هم به شکل پیش فرض روی این گوشی در اختیار شما قرار می گیرد.

هواوی آنر 10

ماژول دوربین دوگانه پشت این دستگاه از یک حسگر 16 مگاپیکسلی رنگی (f/1.8) و یک حسگر 24 مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده. دوربین سلفی هم 24 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 و فوکوس ثابت است که می تواند تصاویر پرتره را با نورپردازی استودیویی به ثبت برساند. ظاهراً این دو دوربین به قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی هم مجهز هستند.

هواوی آنر 10

باتری 3400 میلی آمپر ساعتی آنر 10 از طریق درگاه USB-C با فناوری شارژ سریع اختصاصی هواوی شارژ می شود. شارژر 22.5 واتی همراه این دستگاه می تواند 50 درصد ظرفیت باتری را فقط طی 25 دقیقه پر کند. درگاه هدفون با خروجی های-فای 32 بیتی هم از دیگر قابلیت های آنر 10 به شمار می روند.

هواوی آنر 10

همان طور که گفتیم پیش فروش هواوی آنر 10 از امروز در چین و به قیمت 2600 یوان (معادل 415 دلار / 335 یورو) آغاز شده و در رنگ های صورتی میراژ، آبی میراژ، مشکی و خاکستری عرضه می شود. رنگ بندی میراژ تقریباً شبیه آن چیزیست که در رنگ Twilight سری P20 هواوی دیدیم.

هواوی آنر 10 هواوی آنر 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • slovisho
    slovisho | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    سلام. این گوشی پرچمدار هواوی نیست، سخت افزار قدرتمندی داره ولی مشکلات زیادی داره.انز زیرمجموعه هواوی برای افراد کم درآمدجامعه هست. هیچ سایت خارجی این گوشبو flag ship معرفی نکرده

  • یه بنده خدا
    یه بنده خدا | ۱ تیر ۱۳۹۷

    انر پلی هواوی که تازه اومده به صرفه تره.اسپیکر ۳ بعدیم داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی