ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فورتنایت موبایل در یک ماه توانست 25 میلیون دلار درآمدزایی کند

فورتنایت این روزها به تکراری ترین سوژه دنیای سرگرمی بدل شده و هر چند وقت یک بار، با رکورد شکنی هایش به سر تیتر اخبار می آید. بعد از شکستن رکورد تعداد بیننده های توییچ و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

فورتنایت این روزها به تکراری ترین سوژه دنیای سرگرمی بدل شده و هر چند وقت یک بار، با رکورد شکنی هایش به سر تیتر اخبار می آید. بعد از شکستن رکورد تعداد بیننده های توییچ و بازار سیاهی که نسخه iOS بازی به راه انداخت، گزارشات جدید وب سایت آماری Sensor Tower نشان می دهند که فورتنایت موبایل در یک ماه توانسته بیش از 25 میلیون دلار درآمدزایی کند.

نسخه موبایل ساخته استودیو اپیک گیمز (Epic Games) در حالی به این موفقیت رسیده که بازی در حال حاضر فقط برای iOS منتشر شده و فعلا خبری از ورژن اندروید نیست. تحلیل گران پیشبینی کرده اند با عرضه فورتنایت روی اندروید، درآمد نسخه موبایل تا پایان سال جاری میلادی به رقم 500 میلیون دلار می رسد.

جدول درآمد بازی ها و اپلیکیشن های اپ استور در نیمه اول آوریل 2018؛ بد نیست بدانید در آپدیت جدید و به خاطر بازخوردها، موشک هدایت شونده (Guided Missile) حذف شد.

جدول درآمد اپلیکیشن ها و بازی های فروشگاه اپ استور در دو هفته ابتدایی ماه آوریل نیز بیانگر این است که بعد از نت فلیکس، فورتنایت توانسته دومین اپ/بازی پردرآمد این بازه زمانی لقب بگیرد. بازی در نیمه اول آوریل، 9.5 میلیون دلار درآمدزایی کرد و از تنها بازی موجود در لیست که کندی کراش است، هفتاد و پنج درصد بیشتر فروخت.

به لطف پشتیبانی استثنایی اپیک گیمز از فورتنایت، موفقیت های بازی روز به روز بیشتر می شود. با وجود اینکه تاریخ عرضه نسخه اندروید همچنان مشخص نیست ولی انتظار می رود فورتنایت موبایل اواسط تابستان به دیوایس های اندرویدی بیاید. بازی را هم اکنون می توانید برای iOS دانلود کنید.

فورتنایت

فورتنایت

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    بابا کی برا اندروید میاد این بازی??

مطالب پیشنهادی