ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادغام iOS و Mac OS اپل تیم کوک
تکنولوژی

تیم کوک: اپل برنامه ای برای ادغام iOS و Mac OS ندارد

اواخر سال گذشته میلادی برخی منابع خبر از احتمال ادغام دو سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS و Mac OS داده بودند تا توسعه دهندگان مجبور نباشند دو نسخه متفاوت از اپلیکیشن خود را برای آیفون ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

اواخر سال گذشته میلادی برخی منابع خبر از احتمال ادغام دو سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS و Mac OS داده بودند تا توسعه دهندگان مجبور نباشند دو نسخه متفاوت از اپلیکیشن خود را برای آیفون ها و مک بوک های اپل آماده سازی نمایند، اما حالا تیم کوک این گمانه زنی ها را رد می کند.

خبرگزاری بلومبرگ وعده داده بود که رویداد مذکور تا نیمه نخست سال ۲۰۱۸ به وقوع خواهد پیوست، اما تیم کوک مدیرعامل اپل به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده است که این شرکت هیچ برنامه ای برای ادغام سیستم عامل ابزارهای همراه و رایانه های رومیزی خود ندارد.

ادغام iOS و Mac OS اپل تیم کوک

کوک در تشریح دلایل عدم تمایل شرکتش به چنین کاری اعلام کرده است که iOS و Mac OS هر دو در عالی ترین شرایط خود قرار دارند و آنها در طی سال های گذشته تلاش کرده اند تا هرکدام از آنها وظایف منحصر به فردی را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. او معتقد است ادغام این دو پلتفرم اپل را ناچار می کند تا از برخی ایدال ها صرف نظر کند.

البته عدم تمایل اپل برای یکی کردن دو سیستم عامل محبوبش به معنی نبود تلاش هایی برای پورت کردن ساده تر اپلیکیشن ها میان دو سیستم عامل نیست. کمپانی کالیفرنیایی می خواهد با ارائه ابزارهایی توسعه دهندگان پرشمار پلتفرم iOS را تشویق نماید تا به ساده ترین شکل ممکن نسخه تحت Mac OS اپ خود را نیز تهیه و ارائه نمایند. واقعیت آن است که Mac App Store از جهت پویایی و تنوع اپلیکیشن ها به هیچ وجه در حد و اندازه های App Store نیست و تیم کوک و همکارانش قصد دارند این وضعیت را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با دلفی که میشه ویندوز اندروید و ios. مک با یک زبان برنامه نویش

مطالب پیشنهادی