ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سازنده بایونتا در حال ساخت عنوانی برای موبایل است

اسمارت فون ها این روزها به سودآورترین پلتفرم بازی های ویدیویی تبدیل شده اند و استودیوی معروف پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم در همکاری با کمپانی DeNa تصمیم دارد تا به جمع سازندگان بازی های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

اسمارت فون ها این روزها به سودآورترین پلتفرم بازی های ویدیویی تبدیل شده اند و استودیوی معروف پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم در همکاری با کمپانی DeNa تصمیم دارد تا به جمع سازندگان بازی های موبایل بپیوندد؛ روز گذشته این توسعه دهنده ژاپنی از عنوان اکشن World of Demons را برای اندروید و iOS معرفی کرد.

پلاتینیوم گیمز و DeNa یک هدف دارند؛ ارائه بهترین تجربه اکشن با صفحات لمسی

World of Demons همانگونه که اسمش نشان می دهد، بازیکن را در جهانی مملو از هیولاها رها می کند و در نقش یکی از سه شخصیت اصلی داستان، باید با آن ها مبارزه کنید. هنوز تریلری از این عنوان منتشر نشده اما با توجه به اسکرین شات ها و حرف های خود توسعه دهنده، بازی الهامات زیادی از فرهنگ ژاپنی گرفته است.

World of Demons
بازی کنترل پیچیده ای ندارد: به کمک قسمت چپ صفحه لمسی حرکت می کنید، با کلیک روی موبایل ضربه زده و اگر انگشت تان را بکشید، شخصیت اصلی جاخالی می دهد.

برای گرافیک و همانند اوکامی (یکی دیگر از ساخته های معروف پلاتینیوم گیمز)، World of Demons از قلم زنی ژاپنی استفاده کرده و هیولاها نیز از یوکا الهام گرفته اند. پلاتینیوم گیمز وعده داده که هر کدام از دشمنان بازی سبک مبارزات خاص خود را دارند و بنابراین هر بار یک تجربه متفاوت از نبرد را خواهید چشید.

هنوز تاریخ عرضه دقیق World of Demons مشخص نیست اما استودیو سازنده برنامه دارد تا این عنوان را در اواسط تابستان، ابتدا برای iOS و سپس اندروید به انتشار برساند. برای کسانی که نمی دانند، پلاتینیوم گیمز یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی است که با سری بایونتا و عنوان Nier: Automata محبوبیت زیادی بین بازیکن ها و منتقدان دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    بی صبرانه منتظرشم،چندین ساله بازی موبایلی که بشه اسمشو بازی گذاشت ساخته نشده،برا منی که از کوچکی انواع کنسولارو داشتم و دارم عناوین موبایل اصلا راضی کننده نیست

مطالب پیشنهادی