ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین EverCam با هر بار شارژ، امنیت منزل را برای یک سال تامین می کند

کمپانی Anker با سری Eufy خود از محصولات خانگی هوشمند متفاوتی رونمایی کرده که از جمله آنها می توان به ربات های جاروب، ترازوهای هوشمند و حتی رقیبی برای اکو دات آمازون به نام Genie ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

کمپانی Anker با سری Eufy خود از محصولات خانگی هوشمند متفاوتی رونمایی کرده که از جمله آنها می توان به ربات های جاروب، ترازوهای هوشمند و حتی رقیبی برای اکو دات آمازون به نام Genie اشاره کرد. حالا خانواده Eufy عضوی تازه دارد که سیستم امنیتی وایرلسی به نام EverCam است. این دوربین در حال حاضر سرمایه قابل توجهی در کیک استارتر جمع آوری کرده و به خاطر عمر باتری طولانی، نصب آسان و دوربین 1080p اش گزینه ای ایده آل برای متقاضیان چنین سیستم هایی است.

EverCam روی یک پایه کروی و آهن ربایی قرار می گیرد که به لطف بدنه چسبنده آن، امکان اتصالش به هر سطح صافی وجود دارد. باتری این سیستم در حالت فعال تا یک سال دوام می آورد و در حالت استندبای، این عمر به 3 سال می رسد. نرم افزار دوربین هم از تکنولوژی تشخیص چهره پشتیبانی می کند و با الگوریتم های شبکه عمیق عصبی، به شما در شناسایی سارقین یاری می رساند.

دوربین امنیتی EverCam

EverCam پروسه ای سه مرحله ای برای اسکن و فیلترگذاری دارد تا به خاطر عبور حیوانات یا حرکت اشیای اتفاقی، به کاربران هشدار اشتباه ندهد. خود دوربین هم به لنزی عریض و 140 درجه ای مجهز شده و با گشودگی دهانه f/2.2، میدان دید وسیعی را با رزولوشن بالا پوشش می دهد.

احتمالاً یکی از وجوه تمایز این دوربین، عدم دریافت هزینه ماهانه برای نگهداری فیلم های امنیتی باشد. در عوض می توانید این ویدیوها را درون کارت های مایکرو SD ذخیره کنید. از لحاظ امنیت اطلاعات، دوربین EverCam از رمزگذاری 128 بیتی AES بهره می برد و تنها در صورتی قادر به دسترسی به ویدیوها هستید که کارت SD را درون بیس استیشن قرار داده و وارد اکانت خود شوید. بنابراین اینطور نیست که کسی بتواند صرفاً کارت SD را برداشته و نگاهی به ویدیوهایتان بیندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    پایه کروی و آهن ربایی برای محیط های سرپوشیده و بسته مناسب هستش نه فضاهای باز و بیرونی

مطالب پیشنهادی