ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ استور
تکنولوژی

طراحی جدید اپ‌استور موجب رشدی ۸۰۰ درصدی در دانلود بعضی اپلیکیشن‌ها شده است

به نظر می‌رسد که طراحی جدید اپ‌استور در آی او اس 11 تصمیم درست و به جایی از سوی اپل بوده، چرا که علاوه بر کاربران توسعه‌دهندگان هم از این فرمت جدید رضایت کامل دارند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵

به نظر می‌رسد که طراحی جدید اپ‌استور در آی او اس 11 تصمیم درست و به جایی از سوی اپل بوده، چرا که علاوه بر کاربران توسعه‌دهندگان هم از این فرمت جدید رضایت کامل دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی سنسور تاور، توسعه‌دهندگانی که طی ماه‌های اخیر اپلیکیشن‌های خود را در فهرست محصولات تبلیغ‌شده اپ‌استور، خصوصا بخش‌های “App of the Day” و “Game of the Day”  قرار داده‌اند گاهی با 800 درصد افزایش در آمار دانلود خود مواجه بوده‌اند.

جالب است بدانید که گزارش سنسور تاور از سپتامبر 2017 تا امروز را شامل می‌شود، یعنی این آمار خارق العاده در کمتر از شش ماه بدست آمده است. طبق این گزارش، در بازه زمانی مذکور متوسط دانلود هر اپلیکیشنی که در قسمت “Game of the Day” اپ‌استور قرار گرفته تنها طی یک هفته با 802 درصد افزایش مواجه بوده است.

همچنین قرار گرفتن اپلیکیشن‌ها در بخش‌های App Store Stories و App List هم توانسته که میانگین دانلود‌ آن‌ها را به ترتیب 222 و 240 درصد افزایش بدهد. البته اینجا نکته قابل تأملی وجود دارد.

سنسور تاور عقیده دارد که اپل برای برجسته کردن اپلیکیشن‌ها، صرفا روی موارد خاصی دست می‌گذارد که تقریبا همگی توسعه‌دهندگان و ناشران بزرگ هستند و به ندرت میان‌شان توسعه‌دهنده‌های کوچک و مستقل را مشاهده می‌کنید.

اما می‌توان امید داشت که در آینده، این شرایط تغییر کرده و توسعه‌دهندگان کوچک هم بتوانند در کنار شرکت‌های بزرگ فرصتی برای خودنمایی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مثل بازار الان با زحمت برنامه مینویسی میذاری توش به زور 100 بار دانلود میشه . هرچی کله گنده هست رو میذارن صفحه اول مال بقیه کشک

مطالب پیشنهادی