ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز فون
تکنولوژی

فروشگاه مایکروسافت برای نخستین بار از گوشی های ویندوزی خالی شد

سال گذشته مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تائید کرد و حالا برای اولین بار فروشگاه این کمپانی از موبایل های ویندوزی خالی شده است. این شرکت حتی بعد از اعلام تصمیمش مبنی بر خاتمه پروژه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سال گذشته مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تائید کرد و حالا برای اولین بار فروشگاه این کمپانی از موبایل های ویندوزی خالی شده است.

این شرکت حتی بعد از اعلام تصمیمش مبنی بر خاتمه پروژه پر سر و صدای ویندوز فون به فروش گوشی های ویندوزی ادامه می داد، حالا اما موجودی این محصولات در فروشگاه مایکروسافت هم به صفر رسیده و احتمالا دیگر شاهد عرضه آنها نخواهیم بود.

این فروشگاه از مدت ها قبل محلی برای عرضه موبایل های مهجور و قدیمی HP Elite x3 با قیمت 299 دلار و آلکاتل Idol 4s با قیمت 99.9 دلار بود که حتی همراه کردن آن ها با باندل عینک واقعیت مجازی و ارائه تخفیف های قابل توجه در جلب نظر مشتریان چندان موفق عمل نکرده بود.گوشی های ویندوزیاکنون جای آنها را پرچمداران پر فروشی مثل گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، اس 9، اس 9 پلاس و ریزر فون گرفته که عاشقان سینه چاک بسیاری دارد؛ به هر حال چه کسی از فروش بیشتر بدش می آید؟

از سوی دیگر کمپانی آمریکایی به حضور پررنگ تر در بازار اندروید، سرویس های رایگان بسیاری را برای این سیستم عامل ارائه کرده که شامل مرورگر اج، سازمان دهنده پیامک، لانچر و مترجم است.

این استراتژی در راستای تمرکز مجدد مایکروسافت بر محاسبات ابری قرار دارد که ممکن است به توسعه سیستم عامل ماژولار و سبک Core OS نیز منجر شود. این پروژه به ویندوز اجازه می دهد بدون نیاز به بازنویسی با سخت افزار جدید سازگاری پیدا کند و در نهایت طراحی مشابه و یکپارچه ای را برای دستگاه های مختلف به ارمغان خواهد آورد.

با این حال اگر به گوشی های ویندوزی که قرار بود در کنار اندروید و iOS به انتخاب سوم کاربران تبدیل شوند علاقه دارید، احتمالا می توان برخی مدل های آنها را در گوشه و کنار فروشگاه های فیزیکی پیدا کرد؛ هرچند باید زحمت پاک کردن گرد و خاک روی جعبه را به خودتان بدهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Javad213
    Javad213 | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی از طرفداران ویندوز فون حاضر شدن با کمبود های ویندوز فون کنار بیان به امید اینکه مایکروسافت وضع رو بهتر کنه که نکرد متاسفانه

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حیف شد کاش اینطور نمیشد ! ویندوز فون و نوکیا با هم نابود گردیدند! البته نوکیا بازگردید و مایکروسافت هم شاید به گونه ای دگر بازگردد به بازار سخت افزار موبایل

مطالب پیشنهادی