ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مدیران مرسدس بنز AMG علاقه ای به شکستن رکورد نوربرگ رینگ ندارند

در حالی که اکثر خودروسازان به دنبال ثبت رکورد جدید در پیست پر چالش و خطرناک نوربرگ رینگ هستند طبق گفته های آقای Tobias Moers رئیس شرکت AMG، آن ها علاقه  خاصی به این کار ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

در حالی که اکثر خودروسازان به دنبال ثبت رکورد جدید در پیست پر چالش و خطرناک نوربرگ رینگ هستند طبق گفته های آقای Tobias Moers رئیس شرکت AMG، آن ها علاقه  خاصی به این کار ندارند. خودرویی که توسط مشتریان ما خریده می‌ شود، لازم نیست تا بدانند در آن پیست چقدر سریع است.

وی اینگونه توضیح داد که : ممکن است خودرو ما توسط Christian Gebhardt یا هر کس دیگه ای در آن پیست رکورد بزند اما آیا می تواند به همان مقدار سواری دلنشینی برای سرنشینان فراهم کند؟

لازم به ذکر است که Christian Gebhardt ژورنالیستی است که توانست با AMG GT R رکورد 7 دقیقه و 10.93 ثانیه ای را ثبت کند.

وی اینگونه ادامه داد که نوربرگ رینگ تنها پیست موجود دنیا نیست و خودرو ما باید درون پیست های دیگر نیز سریع باشد، همچنین لازم است اشاره کنیم که رکورد بهبود یافته جدیدی با AMG GT R درون جهنم سبز توسط راننده ای حرفه ای به ثبت رسیده است اما بنز از گفتن آن امتناع می کند. دلیل آن هم این است که نشان دهیم خودرو ما حتی توسط راننده های نیمه حرفه ای نیز می تواند رکورد ها را جابجا کند.

در آخر نیز آقای Tobias Moers صحبت خود را اینگونه به پایان رساند که یک استثنا در این باره وجود دارد آن هم Project One است. در نمایشگاه ژنو امسال آنها قول این را دادند که رکورد شگفت انگیزی در این پیست ثبت کنند که رکورد های قبلی را بشکند.

سریعترین زمان ثبت شده توسط Stefan Bellof با خودرو مسابقه ای پورشه 956 به ثبت رسیده است که توانست 6 دقیقه و  11.3 ثانیه را به ثبت برساند که طبق گفته های رئیس AMG این رکورد شکسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی