ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Alienware در هتل هیلتون پاناما، یک اتاق مخصوص گیمر‌ها ساخت

کشور پاناما به آب و هوای بارانی‌اش معروف است و هتل‌های این کشور به همین علت مجبورند علاوه بر ایجاد تفرجگاه‌هایی در محیط باز، فکر روزهای بارانی را هم بکنند و تفریحاتی نیز در محیط ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کشور پاناما به آب و هوای بارانی‌اش معروف است و هتل‌های این کشور به همین علت مجبورند علاوه بر ایجاد تفرجگاه‌هایی در محیط باز، فکر روزهای بارانی را هم بکنند و تفریحاتی نیز در محیط داخلی هتل طراحی کنند. به همین دلیل است که هتل هیلتون این کشور با همکاری کمپانی Alienware توانسته یک اتاق مخصوص گیمر‌ها بسازد و بهشتی برین برای آنها بیافریند.

اتاق ۲۴۲۵ هتل هیلتون پاناما منظره‌ای مناسبی از سواحل دریا دارد اما با امکاناتی که در این اتاق قرار داده شده ، توجه هیچ گیمری به این مناظر جلب نخواهد شد. یک تلویزیون اولد ۶۵ اینچی با کیفیت 4K، کامپیوتری برخوردار از چیپست Core i7-7800 و کارت گرافیک GTX 1080Ti به همراه یک هدست Oculus Rift از محتویات این اتاق است که می‌تواند هر گیمری را هیجان زده کند.

علاوه بر این، یک لپتاپ Alienware هم به یک مانیتور ۳۴ اینچی وصل شده تا گزینه‌ی تفریحی دیگری هم به این اتاق اضافه شود. یک صندلی مخصوص بازی‌های ماشین سواری، کنترلر‌های اکس باکس وان الیت، مبل‌هایی با آرم Alienware نیز در این اتاق قرار گرفته تا رضایت گیمر‌های ساکن هتل یاد شده را فراهم آورد. البته دو تخت هم در این اتاق وجود دارد اما بعید است گیمری که پول زیادی برای اجاره‌ی این اتاق صرف کرده، از آن‌ها استفاده کرده و لحظه‌ای استراحت کند.

سرپرست توسعه‌ی تجاری هتل هیاتون پاناما درباره این اتاق می‌گوید:

«ما قصد داریم که سرویس‌های متنوع و گوناگونی برای بازدید کنندگانمان فراهم آوریم. ساخت این اتاق نشان می‌دهد که ایجاد گزینه‌های مختلف جهت جذب توریست‌ و جلب رضایت آنها برای ما از اهمیت فوق العاده برخوردار است. این روند به طور یقین می تواند موجب توسعه‌ی صنعت گردشگری در پاناما بشود.»

علاقمندان قادرند اتاق مخصوص گیمر‌ها را شبی ۳۴۹ دلار اجاره کرده و از امکاناتش استفاده کنند که با توجه به نرخ کلی گجت‌های موجود در این اتاق، قیمت نسبتاً مناسبی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی