ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با حضور قطعی هفت کشور تاکنون؛ مهلت ارسال آثار به «جایزه گیمیستان ۲۰۱۸» تمدید شد

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مهلت ارسال آثار برای رقابت در «جایزه گیمیستان 2018» که تا پیش از این تا 31 فروردین ماه تعیین شده بود به مدت یک هفته تمدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مهلت ارسال آثار برای رقابت در «جایزه گیمیستان 2018» که تا پیش از این تا 31 فروردین ماه تعیین شده بود به مدت یک هفته تمدید شده است. گفته می شود دلیل این تمدید، پیام ها و درخواست های مکرر بازی سازان بوده و به همین خاطر تا هفتم اردیبهشت ماه برای ارسال آثار به دومین رویداد Tehran Game Convention فرصت باقی است.

بنیاد ملی می گوید که تا به این لحظه، حدود 60 بازی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، ارمنستان، بحرین و مصر برای حضور در نخستین دوره جایزه گیمیستان ارسال شده است. این هفت کشور، جزو منطقه فرضی «گیمیستان» هستند که در مجموع 33 کشور را شامل می شود.

هدف اصلی بنیاد ملی از برگزاری جایزه گیمیستان ایجاد فرصت برای بازی سازانی است که به دنبال ارتباط با ناشران و خریداران بین المللی و نیز در حضور بازارهای بین جهانی هستند. داوران گیمیستان نیز به همین خاطر به شکلی هدفمند انتخاب شده اند و نمایندگانی از شرکت های بزرگ ناشر، توزیع کننده و خریدار میان آنها به چشم می خورد. گفتنی است این شرکت ها در مناطق مختلفی از جهان فعالیت دارند و به همین خاطر، بازی سازان شانسی بزرگ برای جلب نظر ناشران بین المللی خواهند داشت.

نامزدهای هر بخش از جایزه گیمیستان در روز 15 خردادماه اعلام خواهد شد و این افراد می توانند به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند. 15 تیرماه نیز بهترین بازی های منطقه گیمیستان در جریان مراسم اختتامیه Tehran Game Convention 2018 معرفی شده و جوایزی را دریافت می کنند.

دومین دوره از رویداد تجاری و علمی TGC قرار است طی چهاردهم و چانزدهم تیرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برپا شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانید به صفحه اختصاصی گیمیستان به نشانی tehrangamecon.com/en/gamistan-awards مراجعه کنید و گفتنی است که مهلت جدید، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی