ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی پی 20 پرو ؛ بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ برای عکاسی

هواوی پی 20 پرو موفق شده که جایزه‌ی عکاسی اتحادیه‌ی TIPA را از آن خود کند. شرکت هواوی که با عرضه‌ی پرچمدار جدیدش به همراه دوربین سه‌گانه‌، توانسته بود رقیبی قدرتمند برای گلکسی اس 9 پلاس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

هواوی پی 20 پرو موفق شده که جایزه‌ی عکاسی اتحادیه‌ی TIPA را از آن خود کند. شرکت هواوی که با عرضه‌ی پرچمدار جدیدش به همراه دوربین سه‌گانه‌، توانسته بود رقیبی قدرتمند برای گلکسی اس 9 پلاس عرضه کند، اکنون با کسب این جایزه، مسلماً خواهد توانست توجه علاقه‌مندان به عکاسی را به خود جلب کند. حال به ادعای اتحادیه‌ی تیپا، هواوی پی 20 پرو بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ برای عکسبرداری است.

این جایزه به طور قطع دستاورد بزرگی برای شرکت هواوی به حساب می‌آید چرا که تیپا یک ارگان غیرانتفاعی بوده و سالانه با ۳۰ نشریه حوزه‌ی تصویر و عکس‌برداری همکاری می‌کند. اتحادیه یاد شده تا به حال بهترین گجت های مختلف سال ۲۰۱۸ برای عکس‌برداری را در دسته‌هایی نظیر DLSR ها، دوربین‌های بدون آینه و ... معرفی کرده است. حتی بهترین پهپاد برای فیلمبرداری نیز توسط این کمپانی انتخاب شده‌ است.

با این حال هواوی در میان تمامی گوشی‌های تولید شده در سال ۲۰۱۸ موفق شده بهترین موبایلی باشد که یک کاربر می‌توان برای عکاس‌برداری از آن استفاده کند. دوربین سه‌گانه‌ی این موبایل که از یک لنز مونوکروم به همراه یک لنز تله‌فوتو تشکیل می‌شود، نقطه‌ی مثبت فوق‌العاده‌ای برای این موبایل به حساب آمده و توانسته هواوی پی 20 پرو را به بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ برای عکس‌برداری تبدیل کند.

البته باید در نظر داشت که نمی‌توان این جوایز را به عنوان منبعی قابل اتکا برای خرید به حساب آورد چرا که آنها قادر نیستند نیاز هر کاربر را در نظر بگیرند. شاید سادگی استفاده، دستیار هوش مصنوعی یا گزینه‌های دیگری غیر از سنسور‌های دوربین، رضایت برخی کاربران را برانگیزد اما این جایزه صرفاً به علت بهره‌مندی از پتانسیل بالای دوربین‌های بکار رفته در موبایل مذکور بوده است.

استفاده از دوربین سه گانه از تصمیماتی بوده که هواوی قصد داشته با اتخاذ آنها، ریسک کرده و محصولات برند هواوی را پر سر و صدا‌تر از همیشه به بازار عرضه کند. شاید استفاده از بریدگی بالای نمایشگر هم جزو این تصمیمات مخاطره آمیز بوده باشد. تصمیمی که به ادعای این شرکت ۴ سال قبل و پیش از عرضه‌ی آیفون‌های این چنینی گرفته شده است.

به همین دلیل است که هواوی از فروش خانواده‌ی جدید موبایل‌هایش انتظار بالایی دارد و امیدوار است بتواند جمعاً ۲۰ میلیون گوشی از آنها به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • fahim ghasemi
    fahim ghasemi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هواوی هههه خنده داره !!! برید توی سایت جی اس ام ارنا مقایسه عکس سونی ایکس زد 2 رو با هواوی و ایفون ایکس ببینید ژاپنیا هرچی نداشته باشن هنوز صنعت عکاسی رو دارن.( کانن ، نیکون ، سونی)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی