ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری موبایل Mi 6X شیائومی [به روزرسانی]

پیش تر گفتیم که موبایل میان رده جدیدی از شیائومی با نام Mi 6X قرار است در روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) به طور رسمی رونمایی شود. حال به لطف اسنادی که در پایگاه داده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۵

پیش تر گفتیم که موبایل میان رده جدیدی از شیائومی با نام Mi 6X قرار است در روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) به طور رسمی رونمایی شود. حال به لطف اسنادی که در پایگاه داده رگولاتوری کشور چین قرار گرفته فهرست نسبتاً کاملی از مشخصات سخت افزاری موبایل مورد بحث در دسترس قرار گرفته است.

گوشی جدید موبایل ساز چینی مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود. در زیر نمایشگر فوق چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. البته نسخه قوی تری از این موبایل نیز با حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

در بدنه پشتی Mi 6X یک دوربین دوگانه جا خوش کرده که ترکیبی از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور مونوکروم ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار دارد.

این مجموعه در قالب یک بدنه فلزی جای گرفته اند و یک باتری نه چندان عالی ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعتی (در مقایسه با ابعاد نمایشگر) وظیفه تامین نیرو برای میان رده جدید شیائومی را بر عهده خواهد داشت.

در زمینه نرم افزاری نیز باید اشاره کرد محصول مورد بحث مجهز به اندروید ۸.۱ با رابط کاربری اختصاصی MIUI 9 خواهد بود که انتظار می رود مانند همیشه تجربه ای یکدست و روان را در اختیار کاربر خود قرار دهد. ظاهراٍ می بایست برای مطلع شدن از قیمت قطعی Mi 6X شیائومی تا روز رونمایی صبر کنیم.

به روزرسانی :

اخیراً یک عکس تبلیغاتی جدید از این گوشی منتشر شده که به نسخه‌ی قویتر این گوشی اختصاص دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • m_sh
    m_sh | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با این مشخصات ۱۲۵۰ باشه قیمتش بیشتر نمی ارزه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی