ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی God of War
ویجیاتو - بازی

با جزییات مبارزات God of War بیشتر آشنا شوید [تماشا کنید]

سه روز از انتشار بازی God of War گذشته و این عنوان در صدر اخبار مرتبط با بازی های ویدیویی قرار دارد. به رسم چند روز اخیر، استودیو سانتامونیکا ویدیو جدیدی را منتشر کرده که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

سه روز از انتشار بازی God of War گذشته و این عنوان در صدر اخبار مرتبط با بازی های ویدیویی قرار دارد. به رسم چند روز اخیر، استودیو سانتامونیکا ویدیو جدیدی را منتشر کرده که موضوع اصلی آن استراتژی هایی است که بازیکن می تواند در طول مبارزات بازی از آن ها استفاده کند.

طی این ویدیو که گویندگی آن را دو تن از طراحان این بازی بر عهده دارند، شاهد بیان موضوعاتی همچون نحوه استفاده از نوار Stun با ضربات دست، تیر و کمان آترئوس و حرکاتی که منجر به از بین رفتن سریع دشمنان در محیط مبارزه می شود، هستیم.

یکی از کومبوهای جذابی که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده، به استفاده کریتوس از قابلیت یخ زدن تبر لوایتن بر می گردد. در این کمبو، کریتوس با پرتاب تبر باعث یخ زدن یکی از دشمنان شده و از دشمن یخ زده برای ضربه زدن به دشمن دیگری استفاده می کند. همچنین طی این ویدیو موارد دیگری مانند نحوه استفاده از آترئوس و ضربات خاص کریتوس و سایر تکنیک های مبارزه بازی نیز بیان می شوند.

از آن جایی که این عنوان دارای 4 درجه سختی متفاوت است، طی کردن مراحل در درجات سختی بالا، با چالش های زیادی همراه خواهد بود و به همین دلیل، روز گذشته ویدیو دیگری از God of War منتشر شد که طی آن کارگردان بازی، کوری بارلوگ، چند روش برای پیروزی در مبارزات را بازگو می کرد.

جدا از درجات سختی، حالتی با نام Immersion Mode در بازی وجود دارد که با استفاده از آن، HUD خاموش شده و روند داستانی، حالت سینمایی تری به خود خواهد گرفت.

درصد بالایی از منتقدان بازی God of War را ستوده و به آن نمره کامل داده اند. یکی از معدود ایرادهای وارد بر God of War به نبود حالت Photo Mode مربوط بود که قرار است در آپدیتی که به زودی منتشر می شود، این قابلیت هم به بازی اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی