ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MVM X22 and X33
خودرو

قیمت جدید محصولات MVM اعلام شد – اردیبهشت 97

شرکت مدیران خودرو که محصولات چری را با برند ام وی ام (MVM) در ایران ارایه می کند، اخیرا لیست قیمت خود را برای اردیبهشت ماه 97 منتشر کرده است. بر این اساس کوچک ترین ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۶

شرکت مدیران خودرو که محصولات چری را با برند ام وی ام (MVM) در ایران ارایه می کند، اخیرا لیست قیمت خود را برای اردیبهشت ماه 97 منتشر کرده است. بر این اساس کوچک ترین و ارزان ترین خودروی این شرکت یعنی ام وی ام 110S در تیپ Sport Luxury برابر با 419.000.000 ریال قیمتگذاری شده است.

برای خرید این خودرو امکان خرید اقساطی فراهم بوده و علاقه مندان به آن می توانند با شرایط مندرج در جدول حاضر در انتهای مطلب نسبت به خرید این هاچ بک چینی اقدام کنند.

قیمت جدید مدیران خودرو MVM

هاچبک بزرگ تر ام وی ام 315 S که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده، در تیپ Sport Excellent اینک 530.000.000 ریال قیمت دارد. این مدل نسبتا زیبا بصورت نقد اقساط و با موعد تحویل 30 روزه قابل خریداری است.

چنانچه برای خرید شاسی بلند ام وی ام X33 S Sport برنامه ریزی کرده اید، باید بگوییم که برای خرید نقدی این خودرو باید 880.000.000 ریال پرداخت کنید. اگر هم نسبت به خرید اقساطی تمایل داشته باشید، این امکان فراهم شده و کماکان قادر خواهید بود به صورت اقساطی نیز تجربه شاسی بلند سواری را بدست بیاورید.

طبق لیست جدید مدیران خودرو کراس اوور کوچک X22 در مدل پایه با گیربکس دستی 635.000.000 ریال قیمت دارد، تیپ Sport EX این نسخه نیز که دارای امکانات بیشتری است، 665.000.000 ریال قیمتگذاری شده است.

چنانچه فردی خواهان خرید نسخه مجهز به گیربکس اتوماتیک از ام وی ام X22 باشد، باید 724.000.000 ریال پس انداز داشته باشد. برای خرید تیپ Sport Ex این نسخه از X22 نیز باید 755.000.000 ریال کنار گذاشت.

گفتنی است موعد تحویل تمامی مدل های یاد شده یک ماهه بوده و همگی دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد هستند. همچنین امکان خرید اقساطی برای همه این مدل ها وجود داشته و هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها نیز بر عهده شرکت مدیران خودرو است.

در جدول زیر می توانید قیمت و شرایط فروش محصولات ام وی ام یا همان چری در اردیبهشت ماه 97 را به طور کلی مشاهده فرمایید.

قیمت جدبد خودروهای ام وی ام MVM ایران

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hichkak
    hichkak | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سر گردنس

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یا خداااا. ام وی ام ۱۱۰ چهل و یک میلیون!!!!

  • samir1374
    samir1374 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بنده خدا نویسنده معلوم بود داشت فعلاش ته می کشید ?

  • آریا
    آریا | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    =))

مطالب پیشنهادی