ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک مبتنی بر پردازنده ARM
تکنولوژی

متورم شدن باتری های مک بوک پرو و تصمیم اپل برای رفع آن

اپل از برنامه خود برای تعویض رایگان باتری نسخه های بدون تاچ بار برخی از مک بوک پروهای 13 اینچی (بررسی دیجیاتو) خبر داده است. اپل دلیل این تصمیم را متورم شدن تعداد محدودی از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اپل از برنامه خود برای تعویض رایگان باتری نسخه های بدون تاچ بار برخی از مک بوک پروهای 13 اینچی (بررسی دیجیاتو) خبر داده است.

اپل دلیل این تصمیم را متورم شدن تعداد محدودی از باتری ها اعلام کرده. این کمپانی به طور دقیق تر گفته که مک بوک پروهای 13 اینچی بدون تاچ باری که بین اکتبر 2016 تا اکتبر 2017 ساخته شده اند، دارای قطعات مشکل داری هستند که می تواند منجر به متورم شدن باتری گردد.

در بخشی که اپل در وبسایت خود در نظر گرفته کاربران می توانند با وارد کردن شماره سریال لپتاپ از احتمال وجود مشکل در آن اطمینان یابند. در صورتی که دستگاه شامل این موارد باشد، کاربران می توانند با مک بوک پروی خود به خدمات دهندگان مجاز یا فروشگاه های رسمی اپل مراجعه کنند یا به مرکز تعمیرات اپل ایمیل ارسال نمایند.

کاربرانی که تاکنون به همین دلیل اقدام به تعویض باتری کرده اند و برای این موضوع هزینه ای پرداخته اند، می توانند برای درخواست مرجوع کردن مبلغ پرداخت شده با اپل تماس بگیرند.

بنا بر گفته های اپل به نظر می رسد که کاربران این مک بوک پروها نباید نگرانی از بابت انفجار ناگهانی باتری ها داشته باشند.

اپل اعلام کرده که هر آسیبی [از پیش وارد شده به لپتاپ های کاربران] که از تعویض باتری جلوگیری کند، باید ابتدا تعمیر شود. همچنین بر اساس این برنامه تعویض باتری اپل، گارانتی استاندارد دستگاه افزایش نخواهد یافت. این برنامه به مدت 5 سال از زمان اولین عرضه مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار قابل اجرا خواهد بود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alex
    alex | ۵ خرداد ۱۴۰۰

    اگر باتری مکبوک شما متورم شده اصلا نگران نباشید

    • alex
      alex | ۵ خرداد ۱۴۰۰

      فقط کافیه که مک را باز کنید و یه سوراخ خیلی ریز در حد خراش روی قسمتی از باتری که جلد پلاستیکیش مچاله شده ایجاد کنید تا گاز حاصل از باتری بتونه خارج بشه بعد اون سوراخ را با لاک ببندید همین !

مطالب پیشنهادی