ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده‌ موبایل‌های میزو ۱۵ معرفی شدند

اخیراً شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد. از آنجایی که امسال، پانزدهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاد شده در زمینه تولید موبایل‌ به شمار می‌رود، گوشی‌های جدید این شرکت، میزو ۱۵ ، ۱۵ پرو ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اخیراً شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد. از آنجایی که امسال، پانزدهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاد شده در زمینه تولید موبایل‌ به شمار می‌رود، گوشی‌های جدید این شرکت، میزو ۱۵ ، ۱۵ پرو و ۱۵ لایت نام‌گذاری شده‌اند.

میزو ۱۵ پرو که پرچمدار میزو به شمار می‌رود از یک نمایشگر اولد ۵.۹۵ اینچی با کیفیت 2K و چیپست اگزینوس ۸۸۹۵ بهره می‌برد. در این موبایل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است.

پرچمدار میزو از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند که از دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. ضمن اینکه از لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیکی تصویر نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این موبایل از گشودگی دهانه‌ی لنز f/1.8 برخوردار بوده و سنسور دوم به یک لنز تله‌فوتو مجهز است. دوربین سلفی این موبایل نیز سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد و یک حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی تعبیه شده است.

 

باتری این موبایل ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و به صورت پیش فرض پوسته‌ی اندرویدی Flyme 7 میزو روی آن نصب شده است. این موبایل که در حال حاضر با حاشیه‌های ۱.۱۷۵ میلیمتری خود، از موبایل‌های کم حاشیه‌ی بازار به حساب می‌آید، قرار است قیمتی معادل ۴۷۵ دلار داشته باشد و به دو رنگ مشکی و طلایی به همراه یک شارژر ۲۴ واتی عرضه گردد.

موبایل متوسط این خانواده‌ یعنی میزو ۱۵ یک نمایشگر اولد ۵.۴۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد داشت و از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‌برد. در گوشی یاد شده ۴ گیگابایت رم، به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

دوربین میزو ۱۵ با مدل بکار رفته در میزو ۱۵ پرو تفاوتی ندارد اما سنسور‌های این موبایل تنها از قابلیت لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کنند و قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر در آن تعبیه نشده است. این موبایل قرار است نرخی معادل ۳۹۷ دلار داشته باشد و در چهار رنگ سفید، آبی، مشکی و طلایی به بازار عرضه گردد. یک شارژر ۲۴ واتی هم در جعبه‌ این گوشی قرار داده خواهد شد.

میزو ۱۵ لایت که قرار نیست در کشور چین عرضه گردد، از یک نمایشگر ال سی‌ دی ۵.۴۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۶۲۶ استفاده می‌کند. این موبایل از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. ضمن اینکه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی لنز f/1.9، دوربین اصلی‌اش را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و برخورداری از یک شارژر ۱۸ وات با قابلیت mCharge از دیگر مشخصات این گجت به شمار ‌می‌رود.

میزو ۱۵ و ۱۵ پرو قرار است تا نهم اردیبهشت ماه در بازار موبایل چین عرضه شوند و در ادامه قرار است به بازار‌ کشور‌های امارات متحده‌ی عربی، سنگاپور، هنگ کنگ، اکراین و اسپانیا نیز فرستاده شود اما هنوز اطلاعاتی راجع به تاریخ عرضه‌ی میزو ۱۵ لایت منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مدل وسط خیلی خوبه. هم امکانات و دوربینش کافی هست هم قیمتش مناسبه.

    • Hamid Ahmadnia
      Hamid Ahmadnia | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

      قیمتش مناسب نیست چون با پرچمدارش 78 دلار تفاوت داره

مطالب پیشنهادی