ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فایل اکسپلورر
تکنولوژی

فایل اکسپلورر ویندوز بالاخره به تم تاریک مجهز می‌شود

اگر به خاطر داشته باشید، همزمان با انتشار آپدیت سالیانه ویندوز 10 (موسوم به Anniversary Update)  بود که تم تاریک برای بخش‌های مختلف این سیستم عامل معرفی شد. اما از آن زمان تا کنون اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۷

اگر به خاطر داشته باشید، همزمان با انتشار آپدیت سالیانه ویندوز 10 (موسوم به Anniversary Update)  بود که تم تاریک برای بخش‌های مختلف این سیستم عامل معرفی شد. اما از آن زمان تا کنون اپلیکیشن «فایل اکسپلورر» ویندوز از وجود این قابلیت محروم بوده است.

خوشبختانه طبق شواهدی که یکی از کاربران از آخرین بیلد ویندوز 10 (بیلد 17650) بدست آورده، احتمال دارد که با آمدن به‌روزرسانی بعدی سیستم عامل شاهد تم تاریک برای فایل اکسپلورر هم باشیم.

آپدیت رد استون 5 پاییز امسال از راه می رسد

کاربر رافائل ریورا ادعا می‌کند که این خصوصیت به طور مخفی در آخرین بیلد ویندوز قرار گرفته و ظاهرا در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد. برای دسترسی به این خصوصیت هم لازم است که حتما جزو کاربران اینسایدر حاضر در فست رینگ ویندوز باشید.

اما در آینده، در صورت ارائه حالت تاریک در آپدیت نهایی (که پاییز امسال با نام رمز رد استون 5 از راه می رسد) همه می‌توانند به این خصوصیت از طریق روشن و خاموش کردن یک سوئیچ مجزا در فایل اکسپلورر دسترسی پیدا کنند.

بد نیست بدانید که تم تاریک در طول تاریخ، همیشه طرفداران پر و پا قرصی میان کاربران ویندوز داشته و در صورت ارائه آن برای فایل اکسپلورر این نرم‌افزار به نخستین برنامه وین 32 ای تبدیل می‌شود که تم تاریک را به طور مجزا دریافت می‌کند.

در هر صورت برای روشن شدن موضوع لازم است تا ارائه آپدیت رد استون 5 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا زارعی
    علیرضا زارعی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آخه این اکسپلورر چیه خداوکیلی یکی نیست بیاد یه تغییراتی بهش بده مثل تب داشتن یا جستجوی سریع و دستکاب حرفه ای تر چرا اینا درک ندارن

مطالب پیشنهادی